نماینده تام‌الاختیار استاندار خراسان رضوی درمسکن مهر ازپرداخت وام تا سقف 40 میلیون تومان به برخی از پروژه‌های باقیمانده مسکن مهر استان خبرداد و گفت: این مبلغ وام در اختیار پروژه‌هایی قرارخواهد گرفت که توانایی اتمام و تحویل واحدها به متقاضیان را داشته باشد.
کد خبر: ۵۲۸۲۲۵
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۰ 22 November 2017
به گزارش تابناک رضوی؛ محسن کوهی افزود: اگر تعاونی‌ها نتوانند با این افزایش وام پروژه‌ها را به پایان برسانند خط اعتباری دیگری وجود نخواهد داشت.

وی افزود: مسئولیت نظارت بر پروژه‌ها در شهرهای بالای 25 هزار نفر به عهده ادارات راه و شهرسازی و در شهرهای جدید نظارت بر عهده شرکت عمران گلبهار و بینالود گذاشته شده است که باید نظارت‌کنند و اجازه ندهند این مبلغ وام جدید توسط تعاونی جای دیگری هزینه شود.

کوهی با بیان اینکه استانداری نیز کار دستگاه‌های نظارتی را رصد خواهد کرد، گفت: باید به درستی به کار تعاونی‌ها نظارت داشته باشند تا با این مبلغ تعاونی‌ها بتوانند با کمک اعضا واحدها را به اتمام برسانند و تحویل دهند چون تا پایان سال باید پرونده مسکن مهر استان بسته شود.

وی درپایان افزود: به دلیل عملکرد ضعیف برخی از تعاونی‌ها اعضا اطمینان ندارند که پول خود را واریز کنند که امیدواریم با این تصمیم جدید و فعالیت پروژه، اعضا هم سهم باقیمانده خود را پرداخت کنند تا هرچه زودتر بتوانند واحد خود را تحویل بگیرند.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار