معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان البرز از اجرای طرح تدبیر زندگی در استان خبر داد و گفت: حضور زوجین در این طرح اجباری است.
کد خبر: ۵۲۸۲۳۱
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۱ 22 November 2017
به گزارش تابناک : مهدی جوهری در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان البرز که عصر چهارشنبه در استانداری برگزار شد، بابیان اینکه آموزش‌های پیش از ازدواج در البرز اجباری و رایگان است، اظهار کرد:  طرح تدبیر زندگی به‌منظور آموزش‌های پیش از ازدواج در استان البرز به‌صورت اجباری و رایگان برگزار می‌شود.

وی بابیان اینکه اجرایی شدن طرح مذکور در استان البرز به‌صورت اجباری و الزامی است، افزود: آموزش‌های پیش از ازدواج در البرز تحت عنوان تدبیر زندگی و در پنج سرفصل آموزش‌های جنسی، اخلاقی، مذهبی، تهدیدات فضای مجازی و روانشناسی برگزار می‌شود.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری البرز گفت: عدم حضور در این دوره‌های آموزشی سبب خواهد شد تا گواهی سلامت برای ازدواج به زوجین ارائه نشود.

جوهری بابیان اینکه از شورای ساماندهی امور جوانان نیز انتظار می‌رود در راستای اجرای طرح مذکور همکاری لازم را داشته باشد، تصریح کرد: امید است پرداخت دستمزد اساتید آموزه‌های اخلاقی توسط شهرداری و تهدیدات فضای مجازی مصوب شود.





منبع : مهر 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار