مسئول کانون بسیج رسانه شهر گرمدره از برگزاری مسابقات عکس و تیتر نویسی در این شهر خبر داد و گفت: به برگزیدگان این مسابقات جوایز ارزنده ای اهدا می شود.
کد خبر: ۵۲۸۸۳۹
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۶ 24 November 2017
به گزارش تابناک : محمد منیعی، مسئول بسیج رسانه شهر گرمدره، با اعلام اینکه کانون بسیج رسانه شهر گرمدره در هفته بسیج برنامه های متعددی برگزار می کند، اظهار کرد: بسیج رسانه در نظر دارد حال و هوای رسانه انقلابی را میان آحاد مردم برقرار کند و شهروندان را درگیر فعالیت های رسانه ای در جهت انقلاب کند.
 
مسئول بسیج رسانه شهر گرمدره در ادامه از برگزاری مسابقات تیترنویسی و عکس در این شهر خبر داد و تاکید کرد: با برگزاری این مسابقات می خواهیم شاهد حال و هوای متفاوتی در بیست و ششمین یادواره شهدا شهر گرمدره باشیم.
 
وی همچنین از برگزاری کمپین (عکس با مقاومت) در شهر گرمدره خبر داد و خاطرنشان کرد: در این کمپین شهروندان در قاب مقاومت عکس می گیرند و این عکس را با هشتگ(من همراه مقاومت هستم) در شبکه های اجتماعی منتشر می کنند.
 
به گفته منیعی این مسابقات در محوریت بسیج رسانه گرمدره در سطح شهر برگزار می شود و بزرگترین هدف آن ترویج فرهنگ انقلابی و بصیرت افزایی در جامعه است.
 
وی تصریح کرد: در مسابقه تیتر نویسی از اصحاب رسانه دعوت می شود پیرامون موضوع بسیج تیتر مناسبی بنویسند و در این مسابقه شرکت کنند.
 
به گفته مسئول کانون بسیج رسانه گرمدره به برگزیدگان این مسابقات جوایز ارزنده ای اهدا می شود.





منبع : شبستان 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار