سرمربی کهکشانی‌ها از بازگشت بال ولزی‌اش به ترکیب این تیم برای بازی در جام حذفی اسپانیا خبر داد.
کد خبر: ۵۳۰۳۷۵
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۴ 27 November 2017
به گزارش تابناک : زین‌الدین زیدان در کنفرانس خبری پیش از بازی رئال مادرید برابر تیم دسته سومی فوئنلابرادا در دور برگشت از مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی اسپانیا که ساعت یک بامداد چهارشنبه در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو برگزار می‌شود، از تصمیمش برای میدان دادن به گرث بیل پس از دوری دو ماهه این بازیکن از میادین خبر داد.

زیزو که تیمش در بازی رفت با نتیجه 2 بر صفر پیروز شد، به خبرنگاران گفت: ما نمی‌توانیم با 12 یا 13 بازیکن بازی کنیم، اما من واقعاً می‌خواهم هر سه مهاجم تیمم، کریستیانو، بیل و بنزما را در کنار هم قرار دهم، چون مدت‌هاست که آنها را کنار هم ندیده‌ام. بیل فردا با ما خواهد بود. برنامه‌مان این است که به او بازی دهیم. من می‌خواهم در سریع‌ترین زمان ممکن او را در آمادگی کامل ببینم، اما نمی‌توانم بگویم که چه زمانی به این سطح از آمادگی خواهد رسید. او دارد تمریناتش را خوب انجام می‌دهد و مهم‌ترین چیز هم این است که بازی کند. برنامه ما این است که او را در ترکیب قرار دهیم، اما نمی‌دانم چقدر می‌تواند بازی کند.

سوژه بعدی که زیزو به آن اشاره کرد، دیدن نشدن گل شب گذشته لیونل مسی برای والنسیا در خانه والنسیا بود که بار دیگر بحث لزوم استفاده از فناوری کمک داور ویدئویی را مطرح کرد.

سرمربی فرانسوی رئال مادرید در این خصوص عنوان کرد: قرار بود که از این سیستم استفاده شود و همه ما هم می‌دانیم که فناوری بسیاری از چیزها را تغییر می‌دهد. این سیستم (کمک داور ویدئویی) چیزی است که به ارتقای سطح فوتبال کمک می‌کند. من نمی‌خواهم وارد مباحث جنجالی این موضوع شوم. هرچند که شما خبرنگاران همیشه به دنبالش هستند، اما من نمی‌خواهم! من می‌خواهم روی تیم خودم تمرکز کنم و افراد زیادی هستند که بخواهند در این باره صحبت کنند.

زیدان در پایان درباره گزارش‌هایی که راجع به احتمال دست به کار شدن او برای خرید بازیکن در ماه ژانویه منتشر شده است، عنوان کرد: بله، ممکن است چنین اتفاقی بیفتد، اما فعلاً در همین حد می‌توانم بگویم. من از تیمم بسیار راضی‌ام و نمی‌خواهم که هیچ‌کدام از بازیکنانم بروند. در فوتبال اما هر اتفاقی ممکن است رخ دهد و یکسری افراد دیگری هستند که در مورد امور باشگاه تصمیم می‌گیرند، نه من. زمانی که بازار آغاز شود، ما در این باره صحبت خواهیم کرد. ما می‌دانیم که ممکن است بازیکن بخریم، اما هنوز هیچ چیزی قطعی نیست.





منبع : تسنیم 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار