سکوت استاندار البرز همچنان ادامه دارد
شنیده های تابناک حاکی از آن است که طهایی در ابتدا قصد ورود به این موضوع را داشته، اما موسوی و صمدی از مشاوران استاندار که نقش کلیدی در کمیته انتصابات دارند، او را از یک واقعیت آگاه کردند!
کد خبر: ۵۳۰۶۸
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۳۹۴ - ۰۱:۳۷ 26 June 2015
به گزارش تابناک – البرز: چهارمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا در استان البرز حاشیه های بسیاری داشت.
این حاشیه ها با وجود گذشت چند سال هنوز به پایان نرسیده و نهادهای قضایی در حال بررسی عملکرد مجریان انتخابات در شهرستان کرج هستند.
البته اتفاق مهم تر در نزدیکی کرج و در شهر گرمدره رخ داد. جایی که به دلیل تخلفات گسترده، انتخابات ابطال شد و این شهر بدون شورا ماند.
بر اساس قانون "هرگاه انتخابات هر یك از شوراهای شهر و شهرك و بخش بنا به دلایل ذكر شده متوقف و یا پس از تشكیل طبق مقررات قانونی منحل شود، تا برگزاری انتخابات مجدد و تشكیل شورای جدید، استاندار جانشین آن شورا خواهد بود."
پس ابطال انتخابات شهر گرمدره، استاندار وقت البرز بر اساس اختیاراتی که داشت، انتصابی بحث بر انگیز را انجام داد و محمد قدسی محلاتی را بدون یک روز سابقه مدیریتی به عنوان شهردار گرمدره منصوب کرد.
در آن زمان اعتراض های بسیاری به این انتصاب انجام شد و انتظار بود با ورود سید حمید طهایی به استان البرز، یکی از اولویت های خود را برخورد با فامیلی ترین انتصاب البرز قرار دهد.
شنیده های تابناک حاکی از آن است که طهایی در ابتدا قصد ورود به این موضوع را داشته، اما موسوی و صمدی از مشاوران استاندار که نقش کلیدی در کمیته انتصابات دارند، او را از یک واقعیت آگاه کردند!
شهردار گرمدره، کسی نیست جز فرزند یکی از دوستان نزدیک حسن روحانی رئیس جمهوری ایران. فردی به نام حجت الاسلام قدسی محلاتی از فعالان ستاد انتخابات حسن روحانی در انتخابات سال 92.
حجت الاسلام قدسی محلاتی همان کسی است که در حضور مقیمی معاون وزیر کشور، طهایی استاندار البرز و فرمانداران این استان در محل استانداری البرز در واکنش به برخی انتقادها به روند مذاکرات هسته ای گفته بود: "اگر چه این توافق بسیار ارزشمند است، اما نعره‌کشان، عربده‌کشان سیاسی و قداره‌بندان سیاسی حرف‌هایی می‌زنند. باید به اینها گفت که شما بروید پای منقل و وافورتان. شما را چه به این کارها!"
وی در جلسه ای نیز به تعریف روابط صمیمی خود با حسن روحانی پرداخته و گفته است: "من و خانواده من بیش از 45 سال است که با آقای حسن روحانی آشنا هستیم. 47 سال قبل وقتی به حوزه علمیه رفتم، چند سال زودتر آقای روحانی در حوزه ثبت نام کرده بود. اتاق شماره 24 من بودم، اتاق شماره 25 ایشان و بالاخره اتاق بعدی آقای شهیدی بودند که امروز در بنیاد شهید حضور دارند."
به نظر می رسد همین تعاریف از روابط پدر با حسن روحانی، تاکنون اجازه نداده که استاندار البرز وظائف نظارتی خود در گرمدره را انجام دهد و برخی از نظارت های ضروری تعطیل شده است.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۵
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۵
چرا تابناک به مباحث گسترده مالی در حوزه شهرداری کرج توجه نمیکنه
مدیر پایگاه تابناک البرز آماده دریافت و انتشار گزارش های مردمی در این زمینه است.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۵
لطفا يك گزارش از عملكرد 10 ساله مسئولان كرج بگيريد پروژه هايي كه ساخته شده يا نشده ميزان جذب سرمايه گذاري عقب ماندگي ها تا به عمق فاجعه پي ببريد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۳:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۷
این بود شعار طهایی ؟!
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار