اکسین البرز در هفته پانزدهم لیگ آزادگان موفق شد با پیروزی ۳ - ۲ مقابل ایرانجوان، رکورد هفت هفته شکست ناپذیزی بوشهری ها را پاره کند تا علیرغم اشتباهات مکرر داوران که به گواه کارشناسان برنامه های ورزشی بیش از ۱۰ امتیاز از این اشتباهات متضرر شده، تنها با یک امتیاز اختلاف نسبت به تیم سوم، در مکان ششم جدول رده بندی قرار گیرد.
کد خبر: ۵۳۱۴۹۲
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۸ 29 November 2017

به گزارش تابناک : اکسین البرز در حالی در ابتدای فصل پا به مسابقات  لیگ یک گذاشت که مالکان این تیم تنها چند روز مانده به شروع بازی ها، راضی به تیمداری شدند و در همان ساعات اولیه لطیفی را که خاطرات خوبی از کار کردن در لیگ دسته دوم با وی داشتند، خواستار حفظ سهمیه تیم در دسته اول شدند و با این سیاست به عنوان سرمربی برگزیدند.


جدایی بیش از نیمی از بازیکنان سال گذشته و همچنین عقد قرارداد نفرات تیم های مختلف که می توانستند بار یک تیم را به دوش بکشند با باشگاه های دیگر موجب شد تا لطیفی و دستیارانش با جذب بازیکنان باتجربه باقی مانده، شاکله اصلی تیم را با جوانگرایی کامل کنند.


عدم زمان کافی برای برگزاری دوران بدنسازی و تمرینات تاکتیکی مشکل دیگر اکسینی ها بود که لطیفی نشان داد، با یک برنامه ریزی مدون و استفاده از زمان اندک بین بازی ها می شود کاری کرد کارستان، به طوری که با پایان هفته پانزدهم، کرجی ها که برخلاف تیم هایی متمولی چون نساجی، مس ، خونه به خونه ، گل گهر ، خونه به خونه و ... که تمرینانشان را بسیار زودتر از این تیم شروع کرده بودند، تنها با چهار امتیاز اختلاف نسبت به تیم دوم در مکان ششم جدول قرار گیرد.


طبق شنیده ها سرمربی، زردپوشان کرجی در دو هفته مانده به پایان نیم فصل مورد توجه چند تیم لیگ یکی مدعی صعود قرار گرفته است.

 

آنطور شنیده می شود، علی لطیفی به دلیل نتایجی که طی سالیان گذشته با تیم های پایه استقلال و فصل گذشته با پاس همدان کسب کرد و همچنین نتایج این فصل اکسین مورد توجه دو تیم مدعی صعود به لیگ برتر و یک تیم مدعی لیگ دویی قرار گرفت که تنها به دلیل اعتماد و اعتقاد برادران طاهری پور، مالکان باشگاه اکسین به او، به همه آنها جواب منفی داده تا بار دیگر تجربه شیرین صعود را با تیم تحت هدایتش بچشد.






منبع : ورزش سه 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار