محیط زیست استان اعلام کرد:
کیفیت هوای شهرستان کرج در وضعیت هشدار قرار گرفته و ناسالم برای تمام گروه‌ها است.
کد خبر: ۵۳۳۳۲۳
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۹ 03 December 2017
به گزارش تابناک البرز، مدیرکل حفاظت محیط زیست استان البرز گفت: بر اساس آخرین اعلام ایستگاه‌های سنجش آلودگی هوای استان البرز در ساعت۸:۳۶ شاخص کیفیت هوا(ذرات معلق کمتر از ۲ونیم میکرون) به ۱۶۴ رسیده است.

فردین حکیمی افزود: همچنین وضع کیفی هوا در شهرستان ساوجبلاغ، ناسالم برای گروه‌های حساس با شاخص کیفیت ۱۰۷ است.

حکیمی گفت: وضع کیفی هوا در شهرستان نظرآباد نیز سالم و در شهرستان‌های اشتهارد و فردیس در حالت پاک بوده و شاخص کیفیت هوا در این شهرستان‌ها به ترتیب ۸۷، ۴۴ و ۳۳ است.

وی در پایان افزود: با توجه به تشدید بیماری‌های قلبی، ریوی و همچنین افزایش علائم تنفسی افراد مبتلا به این بیماری ها، کودکان و سالمندان از فعالیت‌های طولانی و سنگین خارج از منزل خودداری کنند.

گفتنی است صبح امروز در اعلام وضع کیفی هوا که توسط معاونت نظارت و پایش حفاظت محیط زیست استان البرز انجام شد، در ساعت 8:36 صبح، شاخص کیفیت هوا در کرج به 164 رسیده بود که حالت هشدار بوده است.

سپس ساعاتی بعد از آن، در آخرین اعلام این معاونت شاخص کیفیت هوای شهرستان کرج به 97 رسید که در این شاخص، کیفیت هوا در وضعیت سالم قرار گرفت.

اداره کل حفاظت محیط زیست استان البرز، اطلاعات فوق را بر اساس اطلاعات روزانه اخذ شده از ایستگاه های پایش برخط استان و پس از بررسی صحت عملکرد دستگاه های هر یک از آن ها ارائه می کند، لذا این اطلاعات قابل استناد و تایید شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار