شهردار اعلام کرد
شهردار فردیس اعلام کرد که با پیش بینی اعتبار طرح های شاخص عمرانی در این شهر پرجمعیت و نوپا کلید خورد.
کد خبر: ۵۳۳۸۷۹
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۰ 04 December 2017
به گزارش تابناک البرز، منوچهر غفاری افزود: یکی از طرح های عمرانی فردیس ، بلوار شهدای اقتدار است که پس از صرف 5 میلیارد تومان اعتبار، ناتمام مانده بود.

وی اظهار داشت: برای اجرای این طرح حدود 22 میلیارد تومان اعتبار پیش بینی شده بود که 5 میلیارد تومان آن هزینه شد و اکنون نیز با تامین اعتبار و انجام مراحل اداری زمینه تکمیل آن فراهم شده است.

وی اظهار داشت: پروژه بلوار شهدای اقتدار ادامه بلوار شهید تهرانی مقدم است که از کانال فردیس عبور و به شهرک ناز متداد می یابد.

غفاری گفت: این پروژه قبل از انتزاع فردیس از کرج تعطیل شده بود که با هماهنگی های صورت گرفته عملیات تکمیلی این پروژه بزودی آغاز می شود. 

وی با اشاره به بهسازی و بازسازی معابرشهری مورد توجه قرار دارد ، افزود: 2 پروژه شاخص دیگر مانند بازسازی کامل بلوار مپنا از جاده ملارد تاهفت جوی با بیش از 2کیلومتر طول بلوار در دست ساخت قرار گرفته است.

غفاری به آغاز عملیات کمربندی در این محدوده اشاره کرد و گفت: اجرای کمربند از مهمترین پروژه ها است که برای روان سازی ترافیک در جاده ملارد ، اجرایی می شود.

وی بیان کرد: پروژه جاده کشتارگاه متصل به جاده شهریار و خیابان کانال شرقی ، بلوار شهید بیات ، فلکه پنجم و شهرک ناز فردیس از دیگر پروژه های عمرانی است که در برنامه ساخت قرار گرفته است. 

شهردار فردیس به شهروندان اطمینان داد که بهسازی معابر این شهر تا 10 روز آینده شروع شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار