بازیکن اسبق تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز بابت طلبش از این باشگاه شکایت کرد.
کد خبر: ۵۳۳۹۰۳
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۳ 04 December 2017
به گزارش تابناک : آرش شکرریز وکیل محمد نصرتی درمورد شکایت از باشگاه گسترش فولاد تبریز بابت طلبش اظهار داشت: درخصوص طلب محمد نصرتی به کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال شکایت کردیم. نزدیک به دو سال است  که او مبلغ 180 میلیون از باشگاه گسترش فولاد طلب دارد متاسفانه سه چک برگشتی باشگاه گسترش فولاد تبریز به محمد نصرتی بابت طلبش داده است.

وی در ادامه افزود: من تعجب می‌کنم که چگونه صدور مجوز حرفه‌ای ایران با توجه به اینکه این باشگاه توان پرداخت بدهی‌اش را به بازیکن شاکی ندارد مجوز حرفه‌ای داده است. با توجه به اینکه باشگاه گسترش فولاد جزء یکی از باشگاه‌هایی بود که از نظر تسویه حساب با بازیکنان جزو منظم ها بود اما در حال حاضر در خصوص وصول چک‌هایش به بازیکنان به مشکل خورده است. در حال حاضر به دنبال این هستیم که نامه شکایت و همچنین چک‌های وصول نشده باشگاه گسترش فولاد را به AFC ارسال کنیم. 

این وکیل در پایان اظهار داشت: در حال حاضر نامه شکایت به کمیته تعیین وضعیت ارسال شده و به دنبال این هستیم که اگر باشگاه گسترش فولاد با بازیکن شاکی تسویه نکند نامه شکایت را به AFC ارسال کنیم تا از طریق کمیته تعیین وضعیت AFC طلب محمد نصرتی بازیکن گسترش فولاد را دریافت کند. 





منبع : فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار