در حوزه مبارزه با قاچاق کالا و ارز
استان البرز از استانهایی است که همواره بالاترین آمارهای قاچاق را داشته اما در سالهای اخیر اقدامات مناسبی در این خصوص انجام شده است و طبق آمار در حوزه مبارزه با قاچاق کالا و ارز 24 رتبه صعود داشته است.
کد خبر: ۵۳۴۴۰۳
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۵ 05 December 2017
به گزارش تابناک البرز، رئیس کمیسیون هماهنگی نظارت و برنامه ریزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان البرز گفت: مبارزه با قاچاق سازمان یافته در اولویت کاری دستگاه های اجرایی، امنیتی و انتظامی است و توانسته ایم از رتبه 27 کشوری درسال 92 به رتبه سه کشوری دست یابیم.

 علی اکبر زارعی نژاد روز سه شنبه در نشست کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز البرز افزود: امروز با تشکیل قرارگاه مرکزی قاچاق در البرز به دلیل ویژگی های خاص این استان به هسته درونی قاچاق توجه شده است.

وی همچنین گفت: با هدف مقابله با قاچاق کالا لازم است ساماندهی انبارهای این استان در دستور کار دستگاه های اجرایی متولی قرار گیرد.

زارعی نژاد تصریح کرد: با برگزاری نشست های فرهنگی کمیسیون قاچاق کالا و ارز درصدد توسعه طرح های آگاهی بخشی هستیم که لازم است تدابیر جدی در این زمینه از سوی سایر دستگاه های اجرایی صورت گیرد.

وی خاطرنشان کرد: دستگاه های اجرایی دراین بحث مهم باید از هرنوع موازی کاری پرهیز کرده و همسو با سیاست های کمیسیون قاچاق در 57 محور اساسی پیش روند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار