رئیس کمیسیون عمران مجلس گفت: استیضاح عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی در حال امضا است ولی هنوز تقدیم هیأت رئیسه نشده است.
کد خبر: ۵۳۴۴۹۲
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۱ 05 December 2017
به گزارش تابناک : محمدرضا رضایی کوچی نماینده مردم جهرم و رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی درباره آخرین وضعیت بررسی ابعاد زلزله غرب کشور، اظهار داشت: اعضای کمیسیون عمران هفته آینده از مناطق زلزله زده کرمانشاه به منظور بررسی اسکان موقت و دائم زلزله زدگان بازدید خواهند داشت.

*اعضای کمیسیون عمران هفته آینده به مناطق زلزله زده سفر می‌کنند

وی افزود: پس از این بازدید در هفته آینده گزارشی درباره وضعیت کلی زلزله زدگان، اسکان دائمی و موقت آنها و همچنین نظارت بر نحوه عملکرد دستگاه‌های مربوطه درباره زلزله به مجلس ارائه خواهد شد که پس از ارائه به هیأت رئیسه در صحن علنی قرائت می‌شود. 

*ارائه گزارش نحوه عملکرد دستگاه‌ها دریاره زلزله غرب کشور به صحن مجلس

رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی در ادامه عنوان کرد: آخوندی پس از نامه ما درباره علت عدم حضورش در مناطق زلزله زده و همچنین نشست ویژه کمیسیون عمران در این رابطه، پاسخ داد که «بنده در روز دوم وقوع زلزله و چند روز پس از آن در منطقه زلزله زده است حضور پیدا کردم».

*کمیسیون عمران هفته آینده از آخوندی درباره کیفیت پایین مسکن و بیمارستان‌ها سوال می‌کند

رضایی همچنین عنوان کرد که ما همچنین جلسه‌ای با حضور آخوندی در هفته آینده خواهیم داشت که بر این اساس درباره بیمارستان‌هایی که ساختند و هنگام وقوع زلزله تخریب شده و همچنین مسکن‌هایی که مقاومت لازم را نداشتند و عموما تخریب شدند از وی سوال خواهیم کرد.

وی ادامه داد ما همچنین درباره کیفیت پایین ساخت و ساز در کشور از جمله مسائلی است که در کمیسیون بررسی خواهیم کرد و از وزیر راه در این باره پاسخ می‌خواهیم. ما در مجلس به صورت جدی پیگیر این موضوع هستیم.

*استیضاح وزیر راه و شهرسازی در حال امضا است

رئیس کمیسیون عمران مجلس همچنین اعلام کرد که استیضاح عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی در حال امضا است ولی هنوز تقدیم هیأت رئیسه نشده است.




منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار