رییس اتاق اصناف مرکزاستان البرز گفت: در قالب گشت های ویژه بازرسی با اصناف مزاحم در تردد شهروندان در کرج برخورد جدی می شود.
کد خبر: ۵۳۴۵۲۱
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۲ 05 December 2017
به گزارش تابناک : حمید کریمی اظهار کرد: متاسفانه برخی صنوف از فضای پیاده روها برای کسب وکار خود استفاده می کنند و این مساله شهروندان را دچار مشکل کرده است.

وی افزود: با توجه به این موضوع گشت های ویژه ای از روز شنبه در نقاط مختلف شهر حضور خواهند یافت و با موارد این چنینی برخورد قانونی لازم را خواهند داشت.

کریمی با تاکید براینکه صنوف مختلف تنها مجازند در فضای ملک و واحد صنفی خود فعالیت کنند  وارائه خدمات نمایند گفت: در بار نخست تذکر داده خواهد شد ودر صورتی که از سوی صنف رعایت موارد وضوابط نشود اقدام به پلمب می کنیم.

رییس اتاق اصناف مرکز استان البرز تصریح کرد: پیاده رو و خیابان ها محل تردد خودروها و شهروندان است و هیچ واحد صنفی مجاز نیست برای کسب وکار خود از این محیط عمومی بهره بگیرد وآن را اشغال کند.

کریمی ادامه داد: به شخصه هر جایی که خودم به این گونه موارد برخورد کنم تذکر می دهم و به اتحادیه های خود نیز اعلام کرده ایم که با چنین مواردی برخورد لازم را صورت دهند.

وی در پایان گفت: مجددا موضوع ضرورت سهولت تردد مردم در معابر عمومی و ضابطه مند عمل کردن اصناف را به اتحادیه ها یادآوری می کنم تا مشکلات در این بخش به حداقل برسد.





منبع : قدس آنلاین 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار