رئیس هیئت شطرنج استان البرز با بیان اینکه مسابقات کشوری رده زیر ۲۰ سال پسران و دختران کشور برگزار شد، گفت: "امیرمحمد رحیمی" در بخش پسران و "میترا اصغرزاده" در قسمت بانوان از البرز مدال برنز را کسب کردند.
کد خبر: ۵۳۵۰۶۷
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۵ 07 December 2017
به گزارش تابناک : مهدی کیانپور با بیان اینکه مسابقات قهرمانی کشور رده‌ زیر 20 سال پسران و دختران در زنجان برگزار شد، اظهار داشت: این مسابقات بر اساس قوانین فدارسیون جهانی شطرنج و به روش سوئیسی در 7 و 9 دوره به تعداد بازیکنان برگزار شد.

رئیس هیئت شطرنج استان البرز با اشاره به اینکه این مسابقات در زمان سریع و 15 دقیقه به همراه 10 ثانیه افزایش زمان حرکت انجام شد، افزود: امیر محمد رحیمی از استان البرز مقام سوم پسران زیر 20 سال کشور را کسب کرد.

کیانپور ادامه داد: در این مسابقات میترا اصغرزاده از استان البرز نیز مقام سومی  و مدال برنز بانوان زیر 20 سال شطرنج  کشور در زنجان را کسب کرد که مقام بسیار ارزشمندی است.

وی اضافه کرد: مسابقات برق‌آسا هفتگی (ریتد) در 17 آذر و مسابقات سریع هفتگی ویژه رده سنی زیر 16 سال و ریتینگ زیر هزار و پانصد، 22 تا 28  آذر در البرز برگزار که استعدادهای شطرنج البرز شناسایی می‌شود.





منبع : تسنیم 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار