راهپیمایی گسترده در استان البرز بعد از نماز جمعه
مردم استان البرز پس از اقامه نماز جمعه با حضور در راهپیمایی گسترده انزجار خود را از تصمیم رییس جمهوری مستکبر آمریکا برای انتقال سفارت این کشور از تل آویو به بیت المقدس اعلام کرده و آن را محکوم کردند.
کد خبر: ۵۳۵۳۴۷
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۰ 08 December 2017
به گزارش تابناک البرز، مردم استان البرز در شهرستان های مختلف این استان پس از اقامه نماز جمعه با حضور در راهپیمایی گسترده ضد آمریکایی و صهیونیستی خشم و انزجار خود را از تصمیم رییس جمهوری مستکبر آمریکا برای انتقال سفارت این کشور از تل آویو به بیت المقدس اعلام کرده و آن را محکوم کردند.

نمازگزاران جمعه کرج مرکز استان البرز و اقشار محتلف مردم پس از اقامه نماز جمعه با سر دادن شعارهای مرگ برآمریکا و مرگ بر اسرائیل، بیت المقدس قبله نخستین رها شود با قدرت مسلمین، خشم و انزجار خود را به این اقدام رییس جمهوری آمریکا اعلام کردند.

بر اساس این گزارش دونالد ترامپ رییس جمهوری آمریکا اعلام کرده است که تصمیم دارد سفارت این کشور را از تل آویو به بیت المقدس منتقل کرده و قدس را به عنوان پایتخت رژیم غاصب صهیونیستی به رسمیت بشناسد.

مردم آگاه و انقلابی کرج مسیر امام خمینی(ره) کرج را تا امامزاده حسن(ع) برای اعلام اعتراض خود به جهانیان راهپیمایی کرده و خواستار اعلام همبستگی جهان اسلام با ملت مظلوم فلسطین شدند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار