رئیس هیئت ژیمناستیک استان البرز گفت: تیم ژیمناستیک استان البرز مقام نائب قهرمانی مسابقات ژیمناستیک هنری کشور را در بخش دختران کسب کرد.
کد خبر: ۵۳۶۴۰۷
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۴ 10 December 2017
به گزارش تابناک : کمال تشکر با بیان اینکه مسابقات ژیمناستیک هنری قهرمانی کشور در بخش  بانوان در تهران برگزار شد، اظهار داشت: این مسابقات هنری با شرکت 12 استان از سراسر کشور در گروه سنی 13 تا 15 سال به میزبانی تهران در خانه ژیمناستیک شهید آذرپی برگزار شد.

رئیس هیئت ژیمناستیک استان البرز افزود: در این رقابت‌ها تیم ژیمناستیک استان البرز با ترکیب نسترن قاسمی، سارا دائلی، آناهیتا پارسایی و مهشید یاوری، مربیگری پرستو کیانی و سرپرستی معصومه محمد آقایی شرکت کرد.

وی ادامه داد: از استان البرز نیز آزاده نقدی و مرجان همتی‌نژاد، به عنوان داور در این مسابقات حضور داشتند که برای استان البرز این مسابقات تجربه بسیار خوبی است.

تشکر با اشاره به اینکه تیم ژیمناستیک استان تهران به مقام قهرمانی مسابقات هنری ژیمناستیک کشور دست یافت، گفت: استان البرز با شکست در مقابل تیم استان تهران به مقام نائب قهرمانی مسابقات ژیمناستیک هنری کشور رسید.

وی افزود: در رده‌بندی انفرادی قهرمانی نیز آناهیتا پارسایی و نسترن قاسمی از استان البرز  موفق به کسب مقام‌های دوم و سوم این مسابقات شدند و در رشته وسیله پرش از خرک آناهیتا پارسایی و نسترن قاسمی موفق به کسب مقام اول و سوم این وسیله و نسترن قاسمی در وسیله حرکات زمینی موفق به کسب مقام اول شد.




منبع : تسنیم 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار