دبیر ستاد اقامه نماز استان البرز گفت: ۵۰۰ نفر از مربیان و هزار و ۲۰۰ از معلمان استان البرز در دوره‌های ۲۸ ساعته و ۳ روزه برای ترویج و گسترش نماز آموزش‌های لازم را فرا گرفتند.
کد خبر: ۵۳۶۷۱۶
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۱ 11 December 2017
به گزارش تابناک : حجت‌الاسلام و المسلمین سید اکبر موسوی در دومین اجلاس استانی نماز با عنوان "نماز و فضای مجازی" که صبح امروز در سالن اجتماعات دانشگاه آزاد اسلامی کرج برگزار شد، اظهار داشت:  ستاد اقامه نماز استان البرز در چهار محور شامل مدارس، ادارات، دستگاه‌های اجرایی، کارخانجات و نمازخانه جاده‌ای فعالیت دارد.

دبیر ستاد اقامه نماز استان البرز با تاکید براینکه ستاد اقامه نماز وظیفه توسعه و ترویج فرهنگ نماز را در استان البرز دارد، افزود: دوره‌های مختلف آموزشی برای ترویج فرهنگ نماز  در مدارس، بیمارستان‌ها، اصناف، بازار و دانش‌آموزی برگزار می‌شود و برنامه‌های اجرا شده  در البرز 10 برابر برنامه‌های ابلاغی  ستاد اقامه نماز است. 

موسوی ادامه داد: برای تشویق کارمندان تفاهم‌نامه‌ای مابین ادارات و وزارت‌خانه‌ها با ستاد نماز منعقد شده است و از 70 اداره در استان البرز  50 درصد ادارات  جزو برترین‌ها در حوزه اقامه نماز هستند.

وی افزود: 500 نفر از مربیان و هزار و 200 از معلمان استان البرز در دوره‌های  28 ساعته و سه روزه برای ترویج و گسترش نماز  آموزش‌های لازم را فرا گرفتند.

 بهروز میرزا هم در دومین اجلاس استانی نماز  با تاکید بر اینکه نماز فریضه دینی است، اظهار داشت: فضای مجازی و شبکه اجتماعی در حال گسترش است و اکثریت مردم و جامعه به صورت متناوب 2 الی 5 ساعت از فضای مجازی استفاده می‌کنند.

سرپرست دانشگاه آزاد کرج افزود: فرصت استفاده از تکنولوژی برای فراگیری مسائل و مفاهیم دینی و فرهنگ استفاده شود و دیگر کلاس و فضای فیزیکی مفهوم گذشته را ندارد.

میرزا با اشاره به اینکه پایان‌نامه‌های درسی در دانشگاه کاربردی می‌شود، گفت: اگر آموزش در دانشگاه نیاز جامعه را برطرف نکند مشکلی را در کشور حل نمی‌کند و محدودسازی در استفاده از فضای مجازی امری نادرست است.





منبع : تسنیم 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار