مدیرکل کار استان مطرح کرد
در استان البرز به 33 هزار فرصت شغلی خالص نیاز بوده که به 45 هزار نفر افزایش یافته این در حالی است که نرخ بیکاری استان البرز 2 درصد از کل کشور بیشتر است.
کد خبر: ۵۳۷۲۱۳
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۶ 12 December 2017
به گزارش تابناک البرز، به گفته مدیرکل کار استان البرز در چند ماه اخیر 8 کارگروه اشتغال تشکیل شده است، در مهر ماه سال جاری 4 هزار نفر به اشتغال اجباری افزوده شده‌ و در این مدت 500 نفر در دریافت بیمه بیکاری کاهش یافته است.

اسماعیل خلیلی با اشاره به اینکه 12 هزار نفر در سامانه رصد اشتغال از شهریورماه سال جاری تا کنون در استان ثبت‌نام کردند، بیان کرد: در استان البرز به 33 هزار فرصت شغلی خالص نیاز بود که به 45 هزار نفر افزایش یافته است.

وی با بیان اینکه نرخ بیکاری استان البرز 2 درصد از کل کشور بیشتر است، تاکید کرد: در استان البرز به 1.2 تولید اشتغال نیاز است. 

بر اساس این گزارش، مدیرکل کار، تعاون و رفاه اجتماعی استان البرز گفت که 8 کارگروه اشتغال از زمان استقرار استاندار جدید البرز برگزار شده و تاکنون 4 هزار نفر به اشتغال اجباری افروده شده است و همچنین 500 نفر از تعداد تحت پوششان بیمه بیکاری استان کاسته شده است.

خلیلی گفت: 12 هزار نفر اشتغال از ابتدای سال تاکنون در سامانه رصد ثبت شده و طبق چشم انداز تعیین شده نیازمند 33 هزار نفر بودیم که با تدبیر استاندار البرز این میزان 45 هزار نفر پیش بینی شد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی همچنین تاکید کرد که البرز در موضوع اشتغال در حال کسب رتبه های خوبی است. 

 خلیلی در آیین پایانی دوازدهمین دوره مسابقات حفظ، قرائت و مفاهیم قرآن کریم جامعه کار و تلاش با اشاره به گزارشی از برنامه های این دوره مسابقات در البرز، افزود: اهمیت به قرآن همپا با تحقق اقتصاد مقاومتی است که جامعه کار و تلاش را برای کار شایسته ترغیب می کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار