رئیس شورای اسلامی شهر کرج گفت که این کلانشهر باید به صورت هوشمند اداره شود و تکیه به روش های سنتی منافع حقیقی شهر و شهروندان را تامین نمی کند.
کد خبر: ۵۳۷۲۲۲
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۶ 12 December 2017
به گزارش تابناک : محمد نبیونی با اعلام مطلب فوق اظهار داشت: امروزه شهرهای بزرگ دنیا عمدتا از طریق فرایندهای هوشمند و الکترونیک اداره می شوند و شهروندان بدون نیاز به سفرهای متعدد درون شهری خدمات مورد نیاز خود را از طریق درگاه های برخط دریافت می کنند و همچنین سیستم حمل و نقل عمومی و موارد این چنینی نیز مکانیزه و هوشمند عمل می کنند. وی افزود: هوشمندسازی فرایندهای شهری برابر با کاهش هزینه های جاری، ارتقای بهره وری سازمانی و حرکت شهرها به سمت تعالی مضاعف می باشد و باور داریم که کرج برغم اینکه عنوان کلانشهر را یدک می کشد اما متاسفانه با مکانیزم های سنتی اداره می شود و شاهدیم که مشکلات روی یکدیگر تلنبار شده اند. به گفته نبیونی، در شهرهای بزرگ دنیا حتی ترافیک و اتوبان ها و آزادراهها به صورت هوشمند اداره می شوند و شهروندان امور مربوط به پرداخت عوارض، استعلام ها و پرداخت اقساط و تقاضاهای مختلف را از طریق درگاه های آنلاین انجام می دهند و این ها نیاز به فضای اداری یا بکارگیری نیروهای جدید را نیز مرتفع ساخته است و در مجموع این مهم باید از طریق استخدام مشاورین زبده اجرایی شود.
این مسئول شهری در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه دوره جدید مدیریت شهری کرج با شعار امید و شفافیت روی کار آمده و بنای انجام کارهای بزرگ دارد، تصریح کرد: البته کارهای بزرگ به منظور بزک و نمایش و شعار نیست بلکه به دنبال اصلاح زیرساختی امور و تعامل با نهادهای علمی و تحقیقاتی هستیم و باور داریم که اجرای پروژه های عمرانی بدون تهیه پیوست های مطالعاتی نفعی برای شهر و شهروندان به همراه ندارد.






منبع : سپیدارنیوز 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار