مدیرکل تعزیرات حکومتی البرز اعلام کرد که طرح پیشگیری از تخلفات در آرایشگاه های زنانه دراین استان اجراشد.
کد خبر: ۵۳۷۲۳۴
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۴ 12 December 2017
به گزارش تابناک : علی اکبر مختاری روز سه شنبه افزود: اکنون دراستان البرز بیش از 2هزارو 500 آرایشگاه زنانه فعالیت می کنند که حدود یک هزار و 500 واحد آن بدون مجوز است. 
وی اضافه کرد: سه استان البرز، گیلان و بوشهر به عنوان پایلوت کشوری این طرح را اجرا و درآینده نزدیک به کل کشور تعمیم داده می شود.
وی خاطرنشان کرد: این طرح پیشگیری درقالب 4 کارگاه آموزشی تخصصی عقیدتی، بهداشتی، حقوقی، صنفی تا پایان دی ماه سال جاری انجام می شود. 
مختاری افزود: واحدهای غیرمجاز آرایشگاه های زنانه عمدتا علاوه بر دریافت نرخ‌های بالا اقدامات خاصی انجام می‌دهند که خلاف موازین است. 
مختاری افزود: از جمله این تخلفات مسائل پزشکی است که باید زیر نظر پزشک باشد که آنها را در آرایشگاه‌ها انجام می‌دهند. 
وی خاطرنشان کرد که دربرخی از این آرایشگاه ها داروهای تقلبی و داروهای قاچاق استفاده می شود و تغییراتی که باید در خانم‌ها زیر نظر پزشک متخصص انجام شود را انجام می‌دهند.
وی بیان کرد: قصد داریم با هماهنگی‌های انجام شده با سازمان صنعت ومعدن، اتحادیه مربوطه ، بازرسی اصناف البرز و دانشگاه علوم پزشکی با حکم قضایی به آرایشگاه‌های خانگی ورود و برخورد لازم صورت گیرد.
وی به آرایشگاه های غیرمجاز دراستان البرز هشدارداد که تا پایان اسفند ماه سال جاری فرصت دارند نسبت به اخذ مجوزهای لازم اقدام کنند.





منبع : ایرنا 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار