نماینده ساوجبلاغ:
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس، با بیان اینکه تنها ۱۵ درصد برای بودجه عمرانی در لایحه پیشنهادی دولت دیده شده است، گفت: اخذ مالیات از سود سپرده ها به فرار پول از شبکه بانکی منجر می شود.
کد خبر: ۵۳۷۲۸۳
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۱ 12 December 2017
به گزارش تابناک البرز، محمود بهمنی با اشاره به ارایه لایحه بودجه 97 کل کشور به مجلس، گفت: هزار و 100 هزار میلیارد تومان بودجه کل کشور است که از این میزان حدود 800 هزار میلیارد تومان آن برای امور جاری در نظر گرفته شده است.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی، با تاکید بر اینکه در لایحه پیشنهادی دولت 15 الی16 درصد برای هزینه های عمرانی دیده شد است، افزود: بودجه پیشنهادی بسیار شکننده است از این رو دولت باید اعتبارات عمرانی کشور را افزایش دهد در غیر این صورت تبعات آن برای اقتصاد بسیار خواهد بود.

نماینده مردم ساوجبلاغ،طالقان و نظرآباد درمجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه اگر دولت خواهان ایجاد اشتغال است باید طرح های نیمه تمام عمرانی را تکمیل کند، تصریح کرد: با افزایش هزینه های جاری سهم بودجه عمرانی کاهش می یابد از این رو دولت باید سهم اعتبارات جاری را در بودجه های سنواتی کم کند.

غالب درآمدهای کشور صرف هزینه های جاری می شود
بهمنی ادامه داد: در حال حاضر بسیاری از درآمدهای های کشور صرف هزینه های جاری می شود از این رو کشور باید از فربه بودن خود را برهاند.

وی با بیان اینکه هنوز حتی نیمی از بودجه عمرانی سال گذشته کشور در امور عمرانی محقق نشده است، تصریح کرد: اگر بودجه عمرانی تحقق نیابد همه طرح ها راکد شده و پیمانکارا و طلبکار با مشکلات عدیده ای مواجه می شوند که در نتیجه آن باید منتظر کاهش اشتغال و تعدیل نیرو باشیم.

20 هزار نفر به جمعیت بیکار از ابتدای امسال افزوده شده است
این نماینده مردم در مجلس دهم، با اشاره به اظهارات رئیس جمهور در خصوص ایجاد 955هزار شغل جدید و همچنین سخنان وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی درباره ایجاد سالانه یک میلیون و 250 هزار شغل، افزود: با روند فعلی تحقق این میزان شغل ممکن نیست با توجه به اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون حدود 20 هزار نفر نیز به جمعیت بیکارانمان افزوده شده است.

بهمنی گفت: دولت برای تحقق رشد 8 درصدی باید سازوکار لازم را ایجاد کرده و با جذب سرمایه گذاری های داخلی و خارجی مشکلات اقتصادی را کاهش دهد.

وی با بیان اینکه بسیاری از سرمایه گذاران ما گرفتار نرخ های 24 درصد و بالاتر سیستم بانکی هستند، افزود: باید موانع پیش روی سرمایه گذاری برداشته شود تا بهبود اوضاع نمود پیدا کند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار