رئیس دانشگاه علوم پزشکی همدان درباره وضعیت دانشکده پیراپزشکی گفت: این مرکز علمی از دانشکده‌های جوان دانشگاه همدان محسوب می شود و دنبال افزایش رشته‌های این دانشگاه هستیم.
کد خبر: ۵۳۷۳۱۶
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۴ 12 December 2017
رییس دانشگاه علوم پزشکی استان همدان گفت: از گفتمان توأم با آزادی، تحمل و مدارا استقبال کرده و طرفدار آزادی بیان، اصلاحات و گفتمان هستیم.

به گزارش ایرنا، سید حبیب‌اله موسوی بهار در آئین گرامیداشت روز دانشجو یادآوری کرد: در چهار سال گذشته از پیشنهادهای مختلف برای برگزاری جلسات سخنرانی، تریبون آزاد و کرسی‌های آزاداندیشی استقبال شده است.

وی اضافه کرد: به علت موافقت با برگزی نشست ها و سخنرانی های مختلف، وضعیت کمی و کیفی برنامه های فرهنگی دانشگاه در فضای گفت و گوی همراه با آزادی، تحمل و مدارا، ارتقا داشته است.

وی با عنوان اینکه 16 آذر یادآور عزت طلبی، آگاهی بخشی و آگاهی طلبی است، بیان کرد: دانشجو حلقه واسط مطالبه افکار عمومی و نظام سیاسی است و مسئولان و سیاست مداران با بهره گیری از این ظرفیت عظیم برای تعیین سرنوشت جامعه از آگاهی‌ های خوبی برخوردار می شوند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی همدان درباره وضعیت دانشکده پیراپزشکی گفت: این مرکز علمی از دانشکده‌های جوان دانشگاه همدان محسوب می شود و دنبال افزایش رشته‌های این دانشگاه هستیم.

موسوی بهار اظهار کرد: تلاش برای افزایش امکانات رفاهی دانشگاه پایان ندارد و در سال های گذشته حرکت رو به جلویی برای بهبود شرایط رفاهی صورت گرفته است.

وی افزود: رنکینگ و جایگاه علمی دانشگاه علوم پزشکی همدان افزایش چشمگیری داشته است و این دانشگاه در بین دانشگاه های تیپ یک، رتبه نهم را در بین دیگر دانشگاه های علوم پزشکی کشور دارد.

در این مراسم، نمایندگانی از تشکل جامعه اسلامی دانشجویان، کانون قرآن و عترت، تحکیم وحدت، انجمن اسلامی دانشجویان ترقی‌خواه، کانون خیریه امید و تشکل استاد شهریار، بسیج دانشجویی، کانون ادب و هنر، کانون دختران آفتاب، کانون تازه تاسیس دانشگاه به بیان اهداف مجموعه‌های دانشجویی خود پرداختند و درخواست‌هایی به منظور بهبود شرایط فعالیت‌های دانشجویی مطرح کردند.

16 آذر سالروز حرکت آزادی خواهانه ضد استکباری دانشجویان و شهادت سه دانشجوی غیور در سال 1332 است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار