شهرداری کرج تملکات اراضی زیرگذرشیخ آبادبه فردیس را انجام دهد
نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی با اشاره به مشکلات تقاطع غیر همسطح شیخ آباد گفت: شهرداری کرج باید تملکات اراضی پروژه زیرگذر شمال شیخ آباد (راه آهن) به سمت فردیس را در این منطقه انجام دهد.
کد خبر: ۵۳۷۹۶۴
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۹ 13 December 2017
به گزارش تابناک البرز، عزیزاکبریان روز چهارشنبه در سالن جلسات شورای شهر مشکین دشت فردیس افزود: قرار شد شهرداری و اعضای شورای اسلامی شهر مشکین دشت موضوع پروژه زیرگذر شیخ آباد را پیگیری کنند.

وی دربخش دیگری از سخنانش گفت: شهرک مهندسی زراعی و بعثت در مشکین دشت با کمبود شعبات بانکی مواجه هستند.

وی در خصوص تقسیمات کشوری بخش مشکین دشت فردیس اشاره کرد و افزود: بر اساس تقسیمات جغرافیایی وزرات کشور و طرح تفصیلی شهرها و شورای عالی شهرسازی معارضاتی وجود دارد که با معاون استاندارالبرز در میان گذاشته شد و شهرداری مشکین دشت این مشکلات را از طریق مکاتبه اداری عنوان کند و طی جلسه ای در استان تصمیم گیری شود.

وی بیان کرد: در تقسیمات کشوری شهرک شهید رستمی به شهرستان فردیس و بخش مشکین‌دشت مربوط می‌شود.

اکبریان گفت: همچنین طبق تقسیمات کشوری ناحیه صنعتی داشلیجه به شهرستان فردیس تعلق دارد که این مهم باید توسط فرمانداران کرج و فردیس حل شود.

وی بیان کرد: اگر این مشکل در استان قابل حل نبود در شورای شهرسازی و معماری این تعارضاتی که با شهرداری مشکین دشت با شهرداری فردیس دارد و از طرفی با شهرداری محمدشهر کرج دارد برطرف شود.

وی در خصوص تفکیک آب و فاضلاب مشکین دشت و محمدشهر گفت: باید نیروی کار آبفا تقویت شود زیرا دولت اعتبار لازم برای جداسازی آبفای مشکین دشت و محمدشهر ندارد از طرفی سیاست کلی آب و فاضلاب استان البرز این است که انشعابات آب تمام مناطق را در استان به یکدیگر وصل کند تا هیچ یک از مناطق دچار قطعی و کمبود آب نباشد.

نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی گفت: در شرایط اقتصادی دولت و کمبود اعتبار تاکید بر این است که پروژه های نیمه تمام را به اتمام برساند تا این که پروژه جدیدی تعریف شود.

اکبریان افزود: مراحل مطالعاتی طرح فاضلاب شهری فردیس انجام شده و اما برای اجرای این پروژه نیازمند اعتبار است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار