هدایتی گفت: زمانی مهران مدیری سریال‌سازی می‌کرد و من به عنوان عضو گروه همیشه در آثارش حضور داشتم ولی از آن وقتی که مدیری به دنبال ساخت «دورهمی» رفته نسبتاً بیکار شده‌ام.
کد خبر: ۵۳۸۰۵۷
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۵ 13 December 2017
به گزارش تابناک : ساعد هدایتی، درخصوص آخرین فعالیت‌های خود در عرصه بازیگری گفت: واقعیت امر این است که این روزها به هیچ کاری مشغول نیستم زیرا پیشنهادات بسیار کم شده و بازی به من نمی‌رسد. این روزها هرکس گروه خود را دارد و کسی را به داخل گروهش راه نمی‌دهد.

او با نقد به وجود باندبازی در عرصه بازیگری افزود: همه چیز در بازیگری گروه بازی شده است. این گروه‌ها سفره‌ای پهن کرده‌اند، خودشان می برند، خودشان می‌دوزند و خودشان هم لذت و نتیجه آن را می برند. در نتیجه کسی به من که داخل گروهشان نیستم کاری پیشنهاد نمی‌دهد.

بازیگر سریال «شب‌های برره» با اشاره به حضورش در اکثر آثار مهران مدیری تاکید کرد: زمانی مهران مدیری سریال سازی می‌کرد و من به عنوان عضو گروه همیشه در آثارش حضور داشتم ولی از آن وقتی که مدیری به دنبال ساخت دورهمی رفته نسبتاً بیکار شده ام. مهران مدیری دیگر به دنبال ساخت سریال نیست و متاسفانه به دنبال ساختن اثری همچون دورهمی رفته است.

او در همین راستا ادامه داد: در حال حاضر اکثر کارگردانان به جای تولید سریال به دنبال برنامه‌های تبلیغاتی و بیزینس رفته‌اند. کارهایی که معمولاً دور از آثار تصویری بوده و نوعی از کاسبی به حساب می‌آید.

بازیگر فیلم «توکیو بدون توقف» با گلایه از روش های غیر معمول انتخاب بازیگر در سینما تصریح کرد: هم اکنون متاسفانه انتخاب بازیگر بر اساس فالوور زیاد در اینستاگرام است یعنی به هنر و توانایی کاری ندارند. اگر فالوور بالا داشته باشید همواره پیشنهادات زیادی به شما می‌شود اما اگر فالوورتان کم باشد خانه نشین می‌شوید. الان اکثر تهیه کنندگان سینما به دنبال گیشه هستند و کسی به هنر اهمیتی نمی‌دهد.





منبع : آوای ایرانیان 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار