مدیر روابط عمومی اتاق بازرگانی البرز از ارایه آموزش های آشنایی با قوانین و دیپلماسی تجاری و راهکارهای نوین توسعه صادرات به 300 صنعتگر استان خبر داد.
کد خبر: ۵۳۸۳۳۲
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۷ 14 December 2017
به گزارش تابناک : داود داودی روز پنج شنبه گفت: این صنعتگران در جریان برگزاری دوره های آموزشی از تجربیات و راهنمایی های چند تن از رایزن های اقتصادی ایران در کشورهای مختلف در خصوص کیفیت و چگونگی مبالات تجاری بهره مند شدند.
وی افزود: راهکارهای مناسب معرفی کالا و خدمات ، نحوه حضور فعال در بازارهای هدف و معرفی راههای توسعه تجارت در کشورهای هدف و نیز چگونگی شناخت کامل رقبا در بازارهای صادراتی از جمله آموزش هایی بود که در این دوره ها تدریس شد. 
وی اضافه کرد: مزیت های صادراتی و وارداتی به تفکیک گروه های کالایی ، راهکارهای ورود تجار ایرانی به کشور های هدف ، ارائه راهکار جهت حل مشکلات حمل و نقل، گمرک، ترانزیت و بیمه از موارد مطرح شده در این نشست های آموزشی بود. 
مدیر روابط عمومی اتاق بازرگانی البرز گفت: رایزن های اقتصادی ایران در کشورهای مجارستان ، افغانستان، قاره افریقا، امارات، عمان و قزاقستان در این دوره های آموزشی مشارکت داشته اند. 
وی افزود: حوزه معاونت آموزشی جهاد دانشگاهی و شرکت شهرکهای صنعتی استان در برگزاری این دوره های آموزشی اتاق بازرگانی استان را یاری داده اند.
وی تداوم برگزاری اینگونه آموزش ها با هدف گسترش تجارت خارجی را از اولویت های مهم اتاق بازرگانی البرز عنوان کرد .





منبع : ایرنا 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار