درخشش تیم برانکو شانس بازیکنانش را برای رسیدن به تورنمنت روسیه 2018، بیشتر کرده است.
کد خبر: ۵۳۸۶۳۸
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۹ 15 December 2017
به گزارش تابناک : عملکرد خوب پرسپولیس در نیم فصل اول لیگ برتر باعث شده تا بازیکنان این تیم بیشتر به چشم بیایند و حالا قرمزهای تهران این شانس را دارند که یک مهاجم دیگر را همراه تیم کی‌روش، راهی روسیه کنند.
 
درخشش علیپور در تیم قرمز پایتخت، باعث شده او تا پایان هفته پانزدهم ستاره پررنگ این تیم باشد. علی جوان که گلزنی‌های خود را تقریبا دیر و از هفته پنجم شروع کرد، در 8 بازی برای تیم برانکو 10بار پایش به گل باز شد و در این بازی‌ها دو بار دبل کرد تا اکنون آقای گل بی رقیب لیگ نام بگیرد. ضمن اینکه او با یک پاس گل و گرفتن یک پنالتی، دو گل بیشتر را هم به خط آتش تیمش اضافه کرده و با این حساب روی 12 گل از 27 گل قهرمان نیم فصل تاثیر مستقیم داشته است.
 
این آمار خوب که به خصوص پس از ماجرای محرومیت شماره9 خودش را نشان داد، امیدهای آقای گل جدید قرمزها را برای سفر به روسیه زنده کرد و علیپور تلاش می‌کند تا نظر مثبت کی‌روش را به خودش جلب کند تا به پیراهن تیم ملی و حضور در جام جهانی برسد و البته از گوشه و کنار هم شنیده می‌شود که سرمربی ایران ذره بینش را روی علیپور زوم کرده است!
 
علاوه بر علیپور، مهاجم نیجریه‌ای پرسپولیس هم امیدوار است به پیراهن تیم ملی کشورش برسد. امیدهای منشا اگرچه کمرنگتر از امیدهای علیپور است اما تلاش و تاثیر او در نتایج خوب پرسپولیس می‌تواند دلیلی باشد که سرمربی نیجریه، منشا را جایگزین آنتونی نواکیم، مهاجم 28 ساله تیم آپوئل اسرائیل کند که در این فصل تنها 8 بازی برای تیمش انجام داده و به این ترتیب شاید شماره90 پرسپولیس در جمع مهاجمان نامدار عقاب‌های آفریقا این فرصت را داشته باشد که در تورنمنت بزرگ فوتبال، اولین بازی ملی خودش را تجربه کند.
 
در مجموع، ملی پوش شدن این دو مهاجم آماده پرسپولیس به نظر سرمربیان ایران و نیجریه بستگی دارد و اگر هر دوی آن‌ها تصمیم به استفاده از گلزنان تیم پرطرفدار تهران بگیرند، دو آتشه‌ها می‌توانند خوشحال باشند که سهمیه تیم محبوبشان در جام جهانی 2018 افزایش پیدا است!




منبع : برنا 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار