پلیس راه مازندران اعلام کرد
پلیس راه مازندارن اعلام کرده محور کندوان بعدازظهر امروز یک‌طرفه می‌شود از طرفی در حال حاضر آمد و شد خودروها در تمامی محورهای مازندران عادی و روان بوده اما تصادفات عابران پیاده رو به افزایش است.
کد خبر: ۵۳۸۷۳۷
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۶ 15 December 2017
به گزارش تابناک البرز، به گفته رییس پلیس راه مازندران، در حال حاضر آمد و شد خودروها در تمامی محورهای مازندران به‌صورت عادی و روان بوده و از لحاظ جوی نیز سطح محورهای استان صاف بوده و مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

علیرضا قدمی با اشاره به ممنوع بودن تردد انواع کامیون و کامیونت به جزء حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی تا ساعت 24 امشب در محور هراز، گفت: تردد انواع تریلی کماکان از این محور ممنوع است.

رئیس پلیس راه مازندران با بیان اینکه تردد انواع تریلی به جزء حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی تا ساعت 24 امشب از محور سوادکوه، اضافه کرد: تردد انواع تریلی، کامیون و کامیونت همچنان از محور کندوان ممنوع اعلام شده است.

این مسؤول ادامه داد: همچنین تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 14 تا 24 روز جمعه از کرج به سمت شمال ممنوع بوده و با اعلام مأموران پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 17 تا 24 همان روز از مرزن‌آباد به سمت کرج به‌صورت یک‌طرفه است.

قدمی با اعلام اینکه در حال حاضر شاهد افزایش تصادفات عابر پیاده در محورهای مازندران هستیم، افزود: توصیه ما به افراد این است از گذرگاه‌های مخصوص عابر پیاده تردد کرده و هنگام عبور از سطح محورها از لباس روشن استفاده کنند.

وی با تأکید بر رعایت سرعت مطمئنه، خاطرنشان کرد: با رعایت سرعت مطمئنه، پرهیز از عجله و شتاب و پرهیز از ارتکاب به تخلفات حادثه‌ساز می‌توان از بروز تصادفات جلوگیری کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار