معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان البرز از ایجاد دو هزار و ۹۲۶ شغل توسط این کمیته در هشت ماهه نخست سال جاری خبر داد.
کد خبر: ۵۳۹۲۵۸
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۵ 16 December 2017
به گزارش تابناک : شاهین رضایی با اشاره به اهمیت اشتغال‌زایی در سال «اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال» اظهار کرد: با توجه به تعهد ایجاد ۴۵ هزار فرصت شغلی در سال جاری برای استان البرز عملکرد ۱۸ دستگاه اجرایی در حضور استاندار و مدیران دستگاه‌ها و در بازه زمانی هشت‌ماهه مورد ارزیابی قرار گرفت.

وی با تأکید بر اینکه ملاک ارزیابی مستندات ثبت‌شده در سامانه رصد بوده است،  افزود: طبق اعلام دبیر کارگروه اشتغال استان البرز کمیته امداد با ۱۳۳ درصد انجام تعهد اشتغال، پیشرو دستگاه‌های متولی امر اشتغال‌زایی در استان است.

رضایی بابیان اینکه مجموع عملکرد اعلام‌شده ادارات از سوی استاندار مثبت ارزیابی شد، گفت: بر اساس رتبه بندی انجام‌شده تکلیف کمیته امداد البرز دو هزار و ۲۲۵ شغل در سال ۹۶ بوده که در طول هشت ماه نخست سال جاری با ایجاد دو هزار و ۹۲۶ شغل موفق شده با تحقق ۱۳۳ درصد در جای نخست قرار گیرد.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد البرز یادآور شد: مشاغل ایجادشده برای مددجویان جویای کار در بخش‌های کشاورزی، دامداری، تولیدی، خدماتی و تأسیساتی بوده است.

وی با اشاره به ضرورت تعامل بانک‌ها در انجام پشتیبانی لازم در تخصیص به‌موقع اعتبارات، افزود: پرونده طرح‌های کارآفرینی مددجویان پس از کارسازی به سرپرستی بانک‌های عامل ارسال می‌شود و نیازمندان نسبت به دریافت تسهیلات قرض‌الحسنه اشتغال اقدام می‌کنند.

رضایی گفت: بیش از ۳۲ هزار مددجوی در البرز از خدمات این نهاد بهره‌مند هستند.






منبع : مهر 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار