مسئول بازرسی و نظارت اصناف کرج از برخورد با گرانفروشان بازار شب یلدا در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۵۳۹۷۲۶
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۹ 17 December 2017
به گزارش تابناک : رمضان رستمی ، با اشاره به بازار شب یلدا در هفته جاری اظهار داشت: طرح ضربتی نظارت بر بازار شب یلدا از ابتدای هفته جاری آغاز شده است.

مسئول بازرسی و نظارت اصناف استان البرز با بیان اینکه 15 اکیپ اختصاصی برای نظارت بر این بازار در 2 شیفت صبح و بعد از ظهر فعالیت دارند، ادامه داد: از این تعداد 8 اکیپ بر بازارهای شهرستان کرج نظارت دارند.

وی با اشاره به اینکه بیشتر نظارت این طرح بر فروش آجیل، خشکبار، شیرینی و میوه است، بیان کرد: گران‌فروشی، تقلب، عدم درج قیمت و عدم ارائه فاکتور از اهم تخلفات است.

رستمی با بیان اینکه نظارت بر بازار تا بعداز شب یلدا ادامه دارد، اضافه کرد: در حال حاضر برای شب یلدا، افزایش قیمت در میوه، شیرینی و آجیل در استان نداشته‌ایم. ممکن است افزایش قیمت در برخی واحدهای صنفی صورت گیرد که در این صورت بازرسی با آن‌ها  بر اساس قانون برخورد می‌کند.

وی با اشاره به آغاز پخت شیرینی‌ در کارگاه‌ها برای ایام عید نوروز، اظهار داشت: کارگاه‌های شیرینی‌پزی، شیرینی‌های خشک ویژه عید نوروز را یک ماه قبل از آغاز سال نو، به سبب حجم درخواست‌ها در زمان عید نوروز شروع به تولید می‌کنند. در این ایام شیرینی‌های خشک با ماندگاری طولانی و نظارت شبکه بهداشت تولید می‌شود.






منبع : تسنیم 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار