معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی البرز با اشاره به سهم یک درصدی استان البرز از بودجه تحقیقات کشور، گفت: سال جاری ٠.٥٥ درصد از این بودجه تحقق یافته است.
کد خبر: ۵۴۱۴۶۵
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۶ 20 December 2017
به گزارش تابناک : محمد نوری سپهر پیش از ظهر چهارشنبه در همایش گرامیداشت پژوهش و تجلیل از پژوهشگران برتر دانشگاه علوم پزشکی استان البرز، با بیان اینکه به دانشگاه علوم پزشکی البرز بیش از ۹ ماه است که اعتباری تخصیص داده نشده است، اظهار کرد: این درحالی است که سال گذشته در همین زمان چند بار بودجه به این دانشگاه تعلق گرفت.

معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی البرز با بیان اینکه چراغ پژوهش در استان البرز روشن نیست، عنوان کرد: متاسفانه طی سال جاری هیچ حمایتی از بخش پژوهش نشده است.

وی با بیان اینکه دانشگاه علوم پزشکی استان البرز رتبه هجدهم را در مجلات مطرح به خود اختصاص داده است، تاکید کرد: همچنین این استان موفق به کسب سوم در بخش پژوهش کشور شده است.

نوری سپهر با اشاره به اینکه دانشگاه علوم پزشکی البرز در بخش درمانی در وضعیت مناسبی قرار گرفته است، بیان کرد: این استان توانسته است حدود یکهزار و ۴۰۰ تخت به بیمارستان های استان اضافه کند.

وی با اشاره به اینکه باید یک درصد بودجه تحقیقات کشور مربوط به استان البرز است، خاطرنشان کرد: این استان تا کنون موفق به دریافت ۵۵ صدم درصد از این اعتبار شده است.





منبع : مهر 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار