مسؤول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین:
مسؤول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین گفت: حماسه 9 دی استکبار، استعمار و استبداد را از کشور اسلامی ایران زدود و همچنین دشمنانی که دنبال غارت سرمایه‌های این ملت بودند را ناامید کرد.
کد خبر: ۵۴۴۱۷۹
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۸ 27 December 2017

 حجت‌الاسلام حسین عدالتی‌شربیانی در گفت‌وگو با خبرنگار تابناک در قزوین اظهار داشت: فتنه 88 یکی از اقدامات دشمن بود که به بهانه تقلب در انتخابات صورت گرفت و برنامه‌ریزی این فتنه از سال‌ها قبل ریخته شده بود و انتخابات بستری شد که دشمنان نقشه شومشان را در صحنه عمل پیاده کنند.

وی خاطرنشان کرد: فتنه‌گران ضربه بزرگی را به نظام زدند که تا کنون دشمنان قادر به انجام این کار نبودند و فتنه‌گران از روزهای ملی همچون 16 آذر ماه، 13 آبان ماه، روز قدس و غیره سوءاستفاده کرده و دست به آشوب زدند.

مسؤول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین یادآور شد: فتنه‌گران در روز عاشورا حرمت امام حسین(ع) را شکستند و به مساجد حمله‌ور شده و شورش کردند که در نهایت در نهم دی ماه مردم متوجه شدند که که دشمنان هدفشان انتخابات نیست و به دنبال نابودی نظام، مقدسات و ارزش‌های دینی هستند حتی عکس امام و رهبری را به آتش کشاندند.

عدالتی‌شربیانی تصریح کرد: روز نهم دی در گذار از فتنه پیچیده 88، آخرین حلقه از اتفاقات تلخ و ناخوشایندی بود که با آفرینش آن، تلاوت پشتیبانی مردم از انقلابی که مال خودشان است، ذائقه انقلاب اسلامی را شیرین کرد.

این مسؤول گفت: حماسه 9 دی استکبار، استعمار و استبداد را از کشور اسلامی ایران زدود و همچنین دشمنانی که دنبال غارت سرمایه‌های این ملت بودند را ناامید کرد.

مسؤول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین خاطرنشان کرد: نهم دی پاسخ دندان‌شکن امت با بصیرت ایران به استکبار جهانی و منافقان داخلی است که بدانند هنوز این امت پای آرمان‌های انقلاب ایستاده‌اند و به هیچ قیمتی دست از این انقلاب نخواهند شست و همچنان راه شهدای هشت سال دفاع مقدس را ادامه می‌دهند.

عدالتی‌شربیانی مطرح کرد: حضور پرشور مردم موجب شد این فتنه را از بین ببرند و دشمنان دین را نسبت به به انقلاب مأیوس و ناامید کنیم و هر کجا که مردم در صحنه حضور آگاهانه و پرشور داشته باشند، دیگر تاریخی همچون تاریخ کوفه و و روز عاشورا اتفاق نمی‌افتد.

وی رمز پیروزی و سرافرازی کشور و باقی ماندن ارزش‌های دینی و انقلابی را پیروی از ولایت فقیه دانست و گفت: تبعیت از ولایت فقیه مانع از آسیب به کشور است و باید در تمام صحنه‌های حضوری فعال و چشم‌گیر داشته باشیم.

مسؤول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین عنوان کرد: دشمنان این نظام مقدس هر لحظه ما را رصد می‌کنند که اگر ذره‌ای احساس کنند، حضور مردم در مراسمات 9 دی نسبت به سال‌های گذشته کمرنگ‌تر شده از این فرصت استفاده سوء می‌کنند بنابراین باید آحاد مردم با تمام توان در این مراسمات شرکت کنند تا مشتی بر دهن دشمنان نظام و انقلاب باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار