نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی گفت : فتنه سال 88 با بصیرت و آگاهی رهبر انقلاب و مردم همیشه در صحنه در راهپیمایی با شکوه 9 دی خنثی شد.
کد خبر: ۵۴۵۰۹۹
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۸ 30 December 2017

به گزارش تابناک : ابوالفضل حسن بیگی روز شنبه افزود : فتنه سال ٨٨، حادثه خطرناکی بود که با درایت رهبری و سخنان هوشمندانه ایشان در خطبه های نماز جمعه، ملت ایران را به صحنه کشانده و این آتش را به خاکستر تبدیل کرد.
وی اظهارداشت : در سال ٨٨ و پس از برگزاری انتخابات ریاست جمهوری ، دشمنان نظام که به دنبال بهانه بودند با استفاده از نیروهای آموزش دیده خود در داخل کشور به دنبال ایجاد آشوب برآمدند و فتنه را ایجاد کردند.
وی ایجاد جنگ داخلی را از اهداف دشمنان در فتنه ٨٨ دانست و خاطرنشان کرد : پس از گذشت ماه ها از فتنه و قرائت خطبه رهبر انقلاب، با حمایت تمامی جریانات سیاسی داخلی، ملت غیور و بیدار ایران به صحنه آمدند و فتنه را از بین بردند.
حسن بیکی ادامه داد : حماسه 9 دی به دشمن ثابت کرد که هیچگاه در برنامه ریزی های خود موفق نبوده و هرگز با ایجاد آشوب و فتنه در ایران به نتیجه نخواهند رسید.
نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد : امروز اسراییل و عربستان سعودی دست در دست آمریکا به دنبال ضربه وارد کردن به نظام جمهوری اسلامی ایران هستند.
در تقویم جمهوری اسلامی، 9 دی ماه به نام روز بصیرت و میثاق امت با ولایت نامگذاری شد.

 

 

منبع : ایرنا 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار