رئیس مرکز فوریت های پزشکی استان البرز اعلام کرد که 15 هزارو 440 تماس تلفنی شهروندان برای درخواست امدادی و مشاوره طی هفته گذشته با این مرکز برقرار شد.
کد خبر: ۵۴۶۰۱۴
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۲ 31 December 2017

به گزارش تابناک : دکتر مهرداد بابایی روز یکشنبه اظهارداشت: برای 2 هزار و 60 مورد از تماس های تلفنی آمبولانس اعزام شد و سایر تماس گیرندگان نیز از مشاوره و راهنمایی لازم نیروهای امدادی بهره مند شدند.

این مسئول بیان داشت: تکنسین های اورژانس نیز با اعزام به 2060 مأموریت اورژانسی، به دو هزار و دوازده بیمار اورژانسی، خدمات درمانی ارائه داده و917 نفر را حین ارائه مراقبت های درمانی پیش بیمارستانی به مراکز درمانی البرز انتقال داده و به 977 نفر خدمات درمانی سرپایی گرفتند.

بابایی گفت: از این تعداد مأموریت، 225 مورد مربوط به حوادث ترافیکی و تصادفات بوده و یک هزارو 835 مورد نیز غیر تصادفی بود.

این مسئول دربخش دیگری از سخنانش افزود: اورژانس البرزدر زمان وقوع حادثه زمین لرزه 4.2ریشتری در بامداد 7 دی ماه ، با استقرار اتوبوس آمبولانس ها و آمبولانس های خود در سطح شهر در حالت آماده باش به سربرد.

رئیس مرکز فوریت های پزشکی البرزاظهار داشت: با آغاز فصل زمستان و احتمال بارندگی، لغزندگی و احتمال وقوع حادثه در محورهای مواصلاتی استان البرز که از ویژگی های خاصی نیز برخوردار است همزمان با سایر مراکز و همگام با سازمان های امدادی دیگر، آمبولانس های اورژانس البرز نیز با استقرار در جاده ها و بزرگراه ها آماده ارائه خدمات درمانی و پوشش امدادی حوادث احتمالی خواهند بود.

 

 

منبع : برنا 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار