مجموعه اقدامات موثر نیروهای نظامی وامنیتی استان البرز در روزهای اخیر در کنار راهپیمایی هوشمندانه مردم کرج ودیگر شهرهای استان البرز در روز چهارشنبه زمینه ساز بازگشت آرامش به البرز شده است.
کد خبر: ۵۴۷۷۰۴
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۴ 04 January 2018

به گزارش تابناک : ناآرامی های روزهای گذشته کرج که منجر به تخریب وآسیب به امکانات عمومی شهر و برخی بانک ها شده بود خیلی زود با ورود نیروی انتظامی و مسئولان قضایی کنترل شد و در این ارتباط سرکردگان و لیدرهای اصلی  آنها شناسایی وبازداشت شدند.

مجموعه این اقدامات سبب بازگشت آرامش به شهر کرج شد به نحوی که تلاش نافرجام برخی بازماندگان این جریان برای جریان سازی دوباره و دمیدن در این فتنه به بن بست خورد، موضوعی که سرپرست معاونت سیاسی امنیتی استانداری البرز نیز برآن تاکید دارد.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری البرز با بیان اینکه فراخوان تجمع اخلالگران در روز گذشته با بی توجهی همراه بوده است گفت: به رغم تلاش اخلالگران و دشمنان آرامش در فضای این استان برقرار است.

خیرالله ترخانی افزود: اخلالگران نظم عمومی درفضای مجازی برای تجمع در پنج نقطه شهر کرج فراخوان داده بودند که با بی توجهی کامل روبرو شد.

وی ادامه داد: اکنون فضایی آرام در استان البرز ایجاد شده است و هیچ مورد مشکوکی در این ارتباط گزارش نشده است.

سرپرست معاونت سیاسی، اجتماعی و فرهنگی استانداری البرز در پایان گفت: مردم با حضور در راهپیمایی روز گذشته (چهارشنبه) برای محکوم کردن اقدامات اخلالگران نظم عمومی، نشان دادند که پایبند به ارزش های انقلاب اسلامی و آرمان های امام و شهدا هستند.

 

 

 

منبع : قدس آنلاین 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار