سرپرست سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج از اتمام عملیات کاشت لاله در باغ گلها خبر داد و گفت: این عملیات از چهارشنبه گذشته شروع شد و ظهر دوشنبه به پایان رسید.
کد خبر: ۵۴۷۸۲۱
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۲ 04 January 2018

به گزارش تابناک : حسین عطایی با بیان این خبر اظهار داشت: جشنواره لاله های کرج اتفاق شکوه مندی است که به همت مدیریت شهری کرج هر ساله در باغ گلهای بوستان شهید چمران برپا شده و شور و هیجان خاصی را به شهر می بخشد.

 وی افزود: اهمیت به ایجاد شور وصف ناپذیر  این موضوع در شهر و به پاس استقبال بی نظیر هموطنانمان از شهرهای مختلف کشور و استانهای همجوار در سال های گذشته برآن شدیم تا با پیگیری های ویژه در صدد آماده سازی مقدمات برگزاری این جشنواره در سال 96 برآییم.

این مسئول با اشاره به اینکه امسال نیز همانند سال های گذشته باغ گلهای بوستان شهید چمران میزبان لاله های رنگارنگ خواهد بود گفت:کاشت این لاله ها در این مجموعه ظرف 5 روز به تعداد 250 هزار پیاز به پایان رسید که حدود 80 هزار پیاز در فرش دائمی گل  به خاک سپرده شد.

عطایی همچنین بیان داشت: امید داریم رنگین کمان لاله های امسال نیز با زیبایی هر چه تمام تر از خاک برخیزند وغوغایی از رنگ ها درشهر لاله ها با شروع سال جدید بر پا شود

سرپرست سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج در پایان سخنان خود از زحمات بی شائبه و شبانه روزی نیروهای اجرایی و باغبانان باغ گلهای بوستان شهید چمران،  قدردانی کرد و تلاششان را در به پایان رسانیدن این امر مهم ارج نهاد.

 

 

منبع : پانا 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار