استاندار البرز با بیان اینکه برخی از روندها سبب درگیری بین ارباب رجوع با سازمان‌ها می‌شود گفت: شرایطی فراهم شود تا ترافیک اداری کاهش یابد و اتاق بازرگانی در این روند نقش مهمی دارد.
کد خبر: ۵۴۸۳۹۰
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۹ 06 January 2018

به گزارش تابناک : محمدعلی نجفی در جلسه گفت‌وگو دولت و بخش خصوصی که صبح امروز در سالن شهدای دولت استانداری البرز برگزار شد اظهار داشت: باید کارهای بیشتری جهت استفاده از توان حسابرسی استان البرز شود و البته کارهای کارشناسی خوبی نیز در اتاق بازرگانی استان البرز انجام گرفته است.

استاندار البرز با تاکید بر اینکه جایگاه اتاق بازرگانی و تعاون البرز افزایش یابد، افزود: روند پیگیری در سازمان‌ها و ادارات دولتی و غیردولتی یکی از مشکلات مردم است که یکی از کارهای ضروری اتاق بازرگانی شناسایی امور مزاحم و زاید است.

نجفی با بیان اینکه برخی از روندها سبب درگیری بین ارباب رجوع با سازمان‌ها می‌شود، گفت: نیازی نیست مردم و بخش خصوصی به تمام سازمان‌ها رجوع کنند و سردرگمی‌های مردم باید کاهش یابد.

وی به پیشرفت مسائل تکنولوژی، دانش بنیان و اینترنتی اشاره کرد و بیان داشت: شرایطی فراهم شود تا ترافیک اداری کاهش یابد و اتاق بازرگانی در این روند نقش مهمی دارد.

استاندار البرز با تاکید بر اینکه برخی سیستم اداری و عدم پاسخگوی‌ها سبب خستگی مردم می‌شود خاطرنشان کرد: باید اتاق بازرگانی شناورهای خوبی در حوزه اشتغال و اقتصادی به‌کارگیری کند و بیمه‌ها، تامین اجتماعی، اداره کل مالیاتی و بانک‌ها شرایط خوبی را برای تولیدکننده‌ها ایجاد کنند.

وی ادامه داد: با وجود تحریم‌ها و شیطنت‌های دشمنان و استکبار،  سازمان‌ها باید نقش مشاور بخش خصوصی را ایفا کنند تا مشکلات بخش خصوصی انباشته نشود و بانک‌ها در این شرایط به کمک مردم بیایند.

نجفی با تاکید بر اینکه اختیارات تعاونی‌هایی که به نوعی بخش خصوصی هستند تقویت شود اظهار کرد: با توجه به مشکلات اشتغال و اقتصادی در استان البرز باید اتاق بازرگانی به یک اتاق فکر اقتصادی و اشتغال مبدل شود.

وی با بیان اینکه ایجاد 45 هزار شغل سهم البرز در سال جاری است که بیش از 12 هزار نفر آن داوطلبانه پذیرفته شد خاطرنشان کرد: نمایشگاه‌های دائمی با محوریت اتاق بازرگانی ایجاد شود تا الگوی برای استان‌های دیگر شود.

 

 

 

منبع : تسنیم 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار