نماینده مردم کرج:
رییس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت: عده ای می خواهند همه دستاوردها را زیر سوال ببرند، به عنوان نمونه در کشور تنها 30 ‌نفر حقوق نجومی گرفتند اما به گونه ای مطرح شد که مردم به همه مدیران بدبین شدند.
کد خبر: ۵۴۸۵۶۰
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۰ 07 January 2018

به گزارش تابناک البرز، رییس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت: عده ای می خواهند همه دستاوردها را زیر سوال ببرند، به عنوان نمونه در کشور تنها 30 ‌نفر حقوق نجومی گرفتند اما به گونه ای مطرح شد که مردم به همه مدیران بدبین شدند.

عزیز اکبریان در جلسه فرماندهی اقتصاد مقاومتی که عصر شنبه برگزار شد، با بیان اینکه دشمن همواره در کمین است، گفت: عده ای نظام اسلامی را تیره و تار نشان می دهند و این باعث شبهه نسبت به عملکردها شده است.
وی با بیان اینکه دشمن دنبال فرصت است، افزود: اقتصاد مقاومتی را آن طور که اهمیت دارد، جدی نگرفته ایم. اگر تاکید مقام معظم رهبری را جدی می گرفتیم خیلی از مشکلات رفع می شد.


نماینده مردم کرج در مجلس افزود: جلسات اقتصاد مقاومتی باید توام با ابتکار، خلاقیت، سرعت و دلسوزی باشد و‌سریع تصمیم گیری شود.


رییس کمیسیون صنایع و معادن مجلس همچنین گفت: اقتصاد مقاومتی به این معنا نیست که کار یکسال را در سه سال انجام دهیم این روند ضربه به کشور است، باید به دنبال پروژه هایی بود که به صادرات منتهی شود.


وی با تاکید بر انیکه باید تولید را بالا ببریم و در این بین فرمانداران باید جدی تر وارد میدان کار شوند، بر ضرورت بهره مندی بیشتر از ظرفیت پارک علم و فناوری تاکید کرد و گفت: باید نگاه های جزیره ای تغییر پیدا کند و شاهد پویایی بیشتر این بخش باشیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار