مردم در انتظار پیش بینی هایی بارشهای پایان این هفته
مدیر پیست بین المللی دیزین گفت که شرایط این پیست در وضعیت کنونی با توجه به کمبود بارش ها، برای بازگشایی مناسب نیست.
کد خبر: ۵۴۹۴۲۴
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۰ 08 January 2018

به گزارش تابناک البرز، عبدالرضا آژیر با اشاره به بارش های روز گذشته، اظهار داشت: میزان برف کنونی که در پیست بین المللی دیزین وجود دارد جوابگوی راه اندازی پیست نیست و باید منتظر بارش های بعدی باشیم.


پیست بین المللی اسکی دیزین سال گذشته 26 آذر ماه بازگشایی شده بود. برای بازگشایی این پیست نیاز به 85 سانتی متر برف است که تا کنون کمی بیش از 60 سانتی متر برف باریده است.


وی اضافه کرد: بر مبنای گزارش ها، آخر هفته جاری بارش هایی داریم در صورتی که این بارش ها مناسب باشد، می توان امیدوار بود که پیست بین المللی دیزین بازگشایی شود.


آژیر با اشاره به خرید 2 دستگاه برف ساز برای پیست بین المللی دیزین، اظهار داشت: با توجه به اینکه وسعت این پیست زیاد است، دستگاه برف ساز تنها قسمتی از کار را می تواند انجام دهد، از برف ساز تنها به عنوان یک کمک کننده می توانیم استفاده کنیم و زمینه اصلی نمی تواند باشد.


وی ادامه داد: از نظر فنی آمادگی بازگشایی پیست وجود دارد و شرایط مهیا است و باید منتظر بارش های آخر هفته باشیم تا بتوان پیست را بازگشایی کرد.


پیست دیزین واقع در فاصله 70 کیلومتری شمال کرج دارای 3 تله کابین، 2 تله سیژ، 7 تله اسکی بشقابی و یک تله اسکی چکشی است.


ارتفاع این پیست بین 2 هزار و 650 تا 3 هزار و 600 متر از سطح دریا قرار دارد و بهترین زمان اسکی روی برف در آن اوایل آذرماه تا اواخر اردیبهشت ماه است.
در پیست بین المللی دیزین 2 هتل، 19 کلبه و 5 رستوران وجود دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار