خدمات بهداشتی درمانی ویژه به 1435 خانوار خارجی ارائه شد
معاون سیاسی انتظامی فرمانداری فردیس گفت: پنج هزار و 923 نفر در قالب یک هزار و 435 خانوار اتباع خارجی خدمات بهداشتی و درمانی در این شهرستان دریافت می کنند.
کد خبر: ۵۴۹۴۳۵
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۰ 08 January 2018

به گزارش تابناک البرز، ،محمدرضا فلاح نژاد در نشست ساماندهی اتباع خارجی شهرستان فردیس در محل فرمانداری برگزارشد، افزود: اکنون یک هزار و 708 دانش آموز افغانی،عراقی و سایر کشورها دراین شهرستان از خدمات آموزشی تحصیلی بهره مند هستند.


وی در عین حال از کارفرمایان خواست با توجه به مشکل اشتغال جوانان در جذب نیروی انسانی ، افراد بومی را در اولویت قرار دهند.


وی به آمار سال گذشته افراد شناسایی شده در قالب 455 خانوار در شهرستان فردیس ساکن هستند، اشاره کرد و گفت: با توجه به اجرای طرح های جمع آوری تردد از کشور این آمار کاهش پیدا کرده است.


معاون سیاسی انتظامی فرمانداری فردیس بیان داشت: قرار شد برای کاهش اتباع خارجی در پیمانکاری و ساختمان سازی کمیته گشت مشترک به سرپرستی بخشداری ها نسبت به جمع آوری تردد اتباع خارجی در کارخانجات ،باغات و ساخت وساز ها در این شهرستان اقدام کنند.


فلاح نژاد افزود: جوانان بدنبال کارهای اداری و پشت میز نشینی هستند که باید نگاه و فرهنگ کار در بین جوانان تغییر کند به عنوان مثال کاری که یک افغانی انجام می دهد هیچ ایرانی دوست ندارد جای آن‌ها باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار