رئیس سازمان جهاد کشاورزی با بیان اینکه قیمت تخم مرغ در البرز به ثبات رسیده است گفت:در این راستا توزیع تخم مرغ وارداتی با قیمت شانه ای ۱۲هزار و ۶۰۰ تومان و تخم مرغ داخلی به قیمت شانه ای ۱۱هزار و ۶۰۰ تومان در میادین میوه تربار در حال انجام است.
کد خبر: ۵۴۹۹۵۷
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۰ 09 January 2018

به گزارش تابناک : سید مجید موسوی با اشاره به افزایش قیمت تخم مرغ به علت افت تولید در ماه های گذشته، اظهار کرد: با هماهنگی که توسط اتحادیه مرغداران تخمگذار میهن به عنوان متولی تنظیم بازار تخم مرغ کشور و معاونت توسعه بازرگانی و صنایع کشاورزی و معاونت بهبود تولیدات دامی وزارت کشاورزی صورت گرفت، مجوز واردات تخم مرغ توسط تنظیم بازار کشور صادر شد، که متعاقب آن اتحادیه مرغداران میهن اقدام به ثبت سفارش و واردات کرد.

وی در ادامه گفت: در همین راستا مقرر شد تخم مرغ واراداتی در استان هایی که با کمبود مواجهه شده اند ازطریق میادین میوه و تره بار شهرداری ها و فروشگاه های زنجیره ای و تعاونی های مصرف به صورت مستقیم با قیمت هر شانه ۱۲ هزار و ۶۰۰ تومان دراختیار مصرف کنندگان قرار گیرد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی با اعلام اینکه تمامی مرغداران تخمگذار استانهای کشور مکلف شده اند ضمن هماهنگی با مرغداری های تحت پوشش، تخم مرغ تولید داخل را به قیمت ۵ هزار و ۳۰۰ تومان درب مرغدارای تحویل دهند افزود: در میادین میوه و تره بار و فروشگاه های زنجیره ای این محصول به قیمت شانه ای  ۱۱هزار و ۶۰۰ تومان دراختیار مصرف کننده تحویل می شود.

موسوی در پایان تصریح کرد: وظیفه هماهنگی و نظارت این موضوع با سازمان جهاد کشاورزی استان ها می باشد و در حال حاضر با اقدامات انجام شده بازار به ثبات رسیده است.

 

 

منبع : قدس آنلاین 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار