فروشندگان از اعتماد مردم سوء استفاده می کنند
تمام تخم مرغ هایی که به نام خانگی و محلی در سطح شهر عرضه می شود صنعتی بوده ولی در نوع شکل و رنگ آن به صورت محلی بسته بندی می کنند و به نوعی از اعتماد مردم سوء استفاده می کنند.
کد خبر: ۵۵۰۲۷۰
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۶ 10 January 2018

به گزارش تابناک البرز، مدیرکل دامپزشکی البرز گفت که تمام فرآورده های خام دامی عرضه شده در مراکز فروش مجاز و معتبر سالم وبهداشتی است.


علی اصغر شریفی با اشاره به درگیر شدن تعدادی از واحدهای مرغ تخمگذار استان به بیماری آنفلوآنزای فوق حاد پرندگان اشاره کرد و افزود: با تشخیص این بیماری در این واحدها، نسبت به معدوم سازی و امحاء لاشه ها و ضدعفونی تمام واحدها اقدام شد.


وی با تاکید بر اینکه این بیماری کاملا تحت کنترل قرار گرفته است، اظهار داشت: مردم هیچگونه دغدغه ای برای مصرف فراورده های خام دامی نداشته باشند.


شریفی گفت: همچنین تمام فرآورده های گوشتی نیز که از طریق مراکز بهداشتی عرضه می شود کاملا سالم بوده و مردم با خیال راحت مصرف روزانه خود را از مراکز بهداشتی تهیه کنند.

تخم مرغ های وارداتی تاییدیه سلامت دارد
شریفی در ادامه با بیان اینکه با کمبود تخم مرغ به وجود آمده اقدام به واردات تخم مرغ به کشور شده، تصریح کرد: این فرآورده خام دامی با رعایت تمام مسایل بهداشتی و مجوزهای لازم و همچنین تائید گواهی سلامت از کشور صادرکننده وارد کشور شده است.


وی در ادامه با اشاره به اینکه در زمان بروز این بیماری تقریبا تمام واحدها مورد تهدید قرار می گیرند، به مردم توصیه کرد که از عرضه کنندگان خرد و دوره گرد خریداری نکنند.


مدیرکل دامپزشکی استان البرز همچنین در خصوص سالم بودن تخم مرغ های رسمی که در سطح مراکز عرضه به فروش می رسد، گفت: تمام تخم مرغ هایی که به نام خانگی و محلی در سطح شهر عرضه می شود صنعتی بوده ولی در نوع شکل و رنگ آن به صورت محلی بسته بندی می کنند و به نوعی از اعتماد مردم سوء استفاده می کنند.
وی تاکید کرد که تمام این تخم مرغ ها نیز تائیدیه سلامت را به دلیل صنعتی بودن دارند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار