همچنین این نوع کنترل که بدون نقش مستقیم ماموران انجام می گیرد، تاثیر بسزایی در اعمال قانون و الزام رانندگان به رعایت قوانین دارد که این مهم پس از مدتی با فرهنگسازی و آگاه سازی شهروندان نسبت به موضوع، به وضوح مشاهده خواهد شد.
کد خبر: ۵۵۰۷۷۶
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۵ 11 January 2018

به گزارش تابناک : اصغر نصیری با اعلام اینکه مرکز کنترل ترافیک شهرداری کرج از چندی پیش در این کلانشهر فعال شده است، به وجود 46 دستگاه دوربین نظارتی و 69 دستگاه دوربین پلاک خوان اشاره کرد.
وی بیان داشت: بخشی از کنترل هوشمند ترافیک به واسطه این دوربین ها انجام می گیرد و کمک خواهد کرد تا نیازهای ترافیکی شهروندان با دقت و کیفیت بهتری رصد شود.

این مسئول افزود: همچنین این نوع کنترل که بدون نقش مستقیم ماموران انجام می گیرد، تاثیر بسزایی در اعمال قانون و الزام رانندگان به رعایت قوانین دارد که این مهم پس از مدتی با فرهنگسازی و آگاه سازی شهروندان نسبت به موضوع، به وضوح مشاهده خواهد شد.

نصیری، در ادامه به اجرای دستورالعمل ها و قوانین راهنمایی و رانندگی به عنوان اقداماتی که زمینه ساز تسهیل در آمد و شد شهروندان و رانندگان است، اشاره کرد و ادامه داد: نصب برخی از سرعتگیرها در شهر به صورت غیراصولی و غیر فنی انجام گرفته که همین امر سرعت حمل و نقل را به شدت کند کرده و حتی در مواردی موجب بروز خطر و سوانح نیز شده است.

شهردار تصریح کرد: دستور حذف همه این سرعتگیرها را صادر کرده ایم و این امر هم اکنون در حال اجراست.

 

 

 

منبع : خبرآنلاین 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار