با صرفه جویی هزار میلیارد تومانی در مصرف سوخت
بهره برداری پروژه آزادراه تهران - شمال، 61 کیلومتر از مسیر کاسته و بر اساس برآورد کارشناسان حدود هزار میلیارد تومان صرفه جویی در مصرف سوخت را همراه خواهد داشت.
کد خبر: ۵۵۰۹۴۲
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۱ 12 January 2018

به گزارش تابناک البرز، استاندار البرز با اشاره به پروژه آزادراه تهران - شمال، گفت: بهره برداری از این پروژه 61 کیلومتر از مسیر کاسته و بر اساس برآورد کارشناسان حدود هزار میلیارد تومان صرفه جویی در مصرف سوخت را همراه خواهد داشت که این امر افزایش کیفیت هوا را در بر دارد.


محمدعلی نجفی استاندار البرز  افزود: پروژه ای در این سطح که مورد تاکید سران نظام است، دستاوردهای فراوانی دارد از این رو نیاز است برای تسریع در روند آن تعاملات لازم صورت گیرد.


استاندار البرز با تاکید بر ضرورت نظارت بر برداشت معادن و حفاظت از منابع طبیعی و محیط زیست، افزود: با توجه به اهمیت معادن در کشور و برای بررسی و تصمیم گیری دقیق تر در این حوزه، تفویض اختیار در این بخش به استان ها صورت گرفته است.


وی ادامه داد: در کنار فعالیت معادن باید حفظ و حراست از منابع طبیعی و محیط زیست که میراث ما برای آیندگان است، به جد مورد توجه و پیگیری قرار گیرد، همچنین با توجه به وضعیت منابع آب در کشور و بخصوص البرز ضرورت دارد در این بخش با تصفیه پساب و سایر اقدامات، تصمیمات مناسب اتخاذ شود.


نجفی احصا وضعیت کنونی فعالیت تمامی معادن و احصا برش های استانی این بخش را مورد تاکید قرار داد و گفت: باید از تفویض اختیاری که به استان در حوزه معادن صورت گرفته نهایت بهره برداری را داشت.


استاندار البرز افزود: در استان به چندین بخش شامل اشتغال، رونق تولید و احیای واحدهای غیرفعال و نیمه فعال و... ورود کرده ایم و شاهد نتایج مطلوبی هستیم که تلاش می کنیم روند اقدامات تسریع و ارتقا پیدا کند.


استاندار البرز اضافه کرد: برای حفاظت از محیط زیست یک عزم و توجه ملی که نشان از اهمیت این امر در کشور دارد، محسوس است بنابراین در البرز و بخصوص شهرستان کرج که زمانی باغ شهری زیبا و تفرجگاهی خوش آب و هوا بود، موضوع حفاظت از محیط زیست با حساسیت بیشتری مورد نظر است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار