طرفداران فولکس‌واگن اکنون یک دلیل بیشتر برای خوشحالی دارند زیرا پاسات GT 2018 زودتر از آغاز به کار نمایشگاه دیترویت، معرفی شده است. همانند کانسپتی که در سال 2016 دیدیم، نسخه تولیدی این خودرو از پیشرانه 3.6 لیتری VR6 با توانایی 280 اسب‌بخار و گشتاور 350 نیوتن‌متر بهره می‌برد. دکتر ماتیاس ارب، مدیر فولکس‌واگن می‌گوید پاسات GT می‌تواند شکل‌دهنده حضور فولکس‌واگن در بازار آمریکا باشد.
کد خبر: ۵۵۱۳۹۱
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۵ 13 January 2018

به گزارش تابناک : پاسات GT بر اساس طراحی نسخه‌های R Line انجام شده و سپرهای این خانواده را قرض گرفته است. جلوپنجره لانه‌زنبوری، نشان GT و همچنین خطوط قرمز رنگی که یادآور GTI هستند، از جمله ویژگی‌های جدید طراحی پاسات GT است. سقف، آیینه‌ها، کناره شیشه‌ها و درها هم مشکی هستند.

فولکس‌واگن از  پاسات GT 2018 رونمایی کرد

چرخ‌های 19 اینچی این خودرو با نام تورنادو از طرح دو رنگ با کالیپرهای ترمز قرمز بهره می‌برند. در قسمت عقب هم شاهد یک بال عقب مشکی، چراغ‌های LED تیره و دو لوله اگزوز هستیم.

پاسات GT در داخل از یک کنسول مرکزی مشکی پیانو، قطعات مختلف فیبر کربنی و نشانه‌های آلومینیومی GT بهره‌مند است و صندلی‌های آن به چرم مصنوعی مشکی و تودوزی جذابی مجهز هستند.

از دیگر ویژگی‌های استاندارد خودرو می‌توانیم به فرمان چرمی، صندلی الکتریکی راننده با 8 حالت پیش‌فرض، صندلی‌های حرارتی جلو و آیینه‌های کناری حرارتی اشاره کنیم. سیستم اطلاع‌رسانی و سرگرمی 6.3 اینچی خودرو قابلیت اتصال به گوشی‌های هوشمند اپل و آندروید را دارد.

نسخه GT به رنج فعلی پاسات با تیراژ محدود تولید می‌پیوندد و در چهار رنگ مختلف در دسترس است. قیمت پایه این خودرو نیز 29 هزار و 940 دلار است و در بهار آینده، برای فروش در دسترس خواهد بود.

 

 

 

 
 
 
 
منبع : خودرونویس 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار