کد خبر: ۵۵۱۷۵۴
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۶ 14 January 2018

به گزارش «تابناک یزد»؛ منازل بیش از 14 هزار خانوار تحت حمایت کمیته امداد استان یزد به مدت یک سال در مقابل حوادث بیمه شد.
معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان یزد گزارشی از بیمه حوادث مددجویان تحت حمایت ارائه کرد.
محمدحسین جمالپور، معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان یزد بابیان اینکه این نهاد نسبت به بیمه حوادث منازل مددجویان تحت حمایت در مناطق شهری و روستایی اقدام کرده است، گفت: منازل بیش از 14 هزار خانوار تحت حمایت کمیته امداد استان یزد به مدت یک سال در مقابل حوادث بیمه شد.
وی افزود: ساختمان و اثاثیه خانوار تحت حمایت کمیته امداد استان یزد در مقابل حوادثی ازجمله آتش‌سوزی، صاعقه، انفجار، سیل، زلزله، طوفان، ضایعات ناشی از نشت آب باران و ذوب برف و تگرگ و همچنین غرامت فوت و نقص عضو بیمه‌شده اصلی (سرپرست خانوار) ناشی از خطرات مورد تعهد در منزل مسکونی به مدت یک سال بیمه شد.
معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان یزد بیان کرد: طی یک سال گذشته 107 خانوار خسارت‌دیده در حوادثی همچون آتش‌سوزی، زلزله، سیل، انفجار، بارندگی و طوفان به شرکت بیمه طرف قرارداد این نهاد معرفی و 108 میلیون تومان خسارت دریافت کرده‌اند.
وی گفت: کمیته امداد علاوه بر بیمه منازل مددجویان، توجه خاصی به نیازهای مختلف خانوار تحت حمایت و اقشار نیازمند جامعه دارد و نسبت به ارائه خدمات حمایتی در زمینه‌های بهداشتی و درمانی، فرهنگی و آموزش، مسکن و ساختمان، بیمه‌های اجتماعی، کمک‌معیشت، تسهیلات قرض‌الحسنه و اشتغال، کمک‌هزینه تأمین جهیزیه و هزینه ازدواج اقدام می‌کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار