مدیرکل بهزیستی استان البرز با بیان اینکه البرز رتبه پنجم طلاق در کشور را دارد، گفت: بیشترین دلیل طلاق در استان البرز "اعتیاد" است.
کد خبر: ۵۵۱۹۸۴
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۸ 14 January 2018

به گزارش تابناک : داریوش بیات‌نژاد در نشست تخصصی راه‌اندازی "سامانه ملی طلاق" که صبح امروز در سالن جلسات اداره‌کل بهزیستی البرز برگزار شد، اظهار داشت: استان البرز رتبه پنجم طلاق کشور را دارد و نباید در مسئله آسیب‌های اجتماعی جزیره‌ای کار شود و باید طلاق در جامعه ایرانی به حداقل ممکن برسد.

مدیرکل بهزیستی استان البرز افزود: دلایل متعددی برای معضل طلاق وجود دارد که بیشترین دلیل طلاق در استان البرز "اعتیاد" است.

بیات نژاد با بیان اینکه عدم مسئولیت‌پذیری، موارد اخلاقی، خیانت و دخالت خانواده‌ها دیگر موارد علت طلاق در استان البرز است، گفت: همه این موارد نیازمند توجه عمیق است و تمام دستگاه‌ها باید با رویکرد جدید به سازمان بهزیستی در جهت کاهش طلاق در جامعه کمک کنند.

وی ادامه داد: طرح مداخله برای کاهش طلاق در استان البرز اجرا شد که در 9 ماه اول سال، هزار و 431 نفر مورد پذیرش قرار گرفتند که 209 نفر منجر به سازش، 676 نفر منجر به طلاق، 12 طلاق مشروط و 140 پرونده نیز در حال همکاری و 306 مورد نیز در دست اقدام است.

مدیرکل بهزیستی استان البرز با اشاره به اینکه رهبر انقلاب به عرصه آسیب‌های اجتماعی ورود کردند، خاطرنشان کرد: طلاق، حاشیه نشینی، اعتیاد و آسیب‌های اجتماعی از جمله موارد آسیب در ایران است که باید سایر دستگاه‌ها طبق قانون به سازمان بهزیستی کمک کنند.

وی افزود: با همکاری که بین دادگستری و قوه قضائیه با سازمان بهزیستی برقرار شد سامانه ملی طلاق راه‌اندازی می‌شود.

 

 

 

منبع : تسنیم 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار