10 نقطه حاشیه نشین البرز پایلوت طرح تسهیل گری می شوند
10 استان کشور که در شرایط حساس تری درگیر معضلات اجتماعی ناشی از حاشیه نشینی قرار دارند، پایلوت اجرای طرح راه اندازی دفاتر تسهیل گری در مناطق حاشیه ای و با محوریت مردم هستند که قرار است این امکان در 10 نقطه حاشیه نشین البرز نیز فراهم شود.
کد خبر: ۵۵۲۰۰۸
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۰ 14 January 2018

به گزارش تابناک البرز، وزارت راه و شهرسازی ردیف جداگانه ای برای ساماندهی مناطق حاشیه ای در نظر گرفته ولی با توجه به حساسیت این موضوع از سوی مرکز امور فرهنگی و اجتماعی وزارت کشور نیز مورد توجه است.


 معاون اجتماعی مرکز فرهنگی و اجتماعی وزارت کشورگفت: وزارت راه و شهرسازی ردیف جداگانه ای برای ساماندهی مناطق حاشیه ای در نظر گرفته ولی با توجه به حساسیت این موضوع از سوی مرکز امور فرهنگی و اجتماعی وزارت کشور نیز مورد توجه است.

رضا محبوبی در جلسه هماهنگی راه اندازی دفاترتسهیل گری درمناطق حاشیه نشین استان البرز با بیان اینکه بر اساس فرامین و منویات مقام معظم رهبری مبنی بر کنترل، پیشگیری و ساماندهی آسیب های اجتماعی، افزود: گاهی کاهش جزئی آسیب های اجتماعی که گزارش می شود نمی تواند حائز اهمیت باشد چراکه ممکن است ناشی از نوسانات مقطعی باشد، بنابراین باید برنامه ریزی دقیق در این زمینه صورت گیرد.


وی همچنین خاطرنشان کرد: طرح راه اندازی دفاتر تسهیل گری در مناطق حاشیه ای و با محوریت مردم در دستور کار قرار گرفته که با استفاده از مشارکت مردم و خیرین، هماهنگی های لازم برای رشد و توسعه این مناطق و ساماندهی معضلات اجتماعی صورت گیرد.


وی اضافه کرد:نمی توان با سیاست های تخریبی و انکار، معضلات مناطق حاشیه ای را ساماندهی و حل کرد، بنابراین باید با پذیرفتن این امر و جلب مشارکت های مردمی، اقدامات لازم را انجام داد.


محبوبی با بیان اینکه 10 استان کشور که در شرایط حساس تری درگیر معضلات اجتماعی ناشی از حاشیه نشینی قرار دارند، پایلوت اجرای این طرح می شوند، گفت: این امکان در 10 نقطه حاشیه نشین البرز نیز فراهم خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار