هواشناسی اعلام کرد
اعلام کرد که سامانه بارشی ضعیفی از فردا در استان فعال می شود.
کد خبر: ۵۵۲۰۷۸
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۰ 14 January 2018

به گزارش تابناک البرز، منصور رحمانیان اظهارداشت:تحلیل آخرین نقشه های پیش یابی هواشناسی حاکی از ورود تدریجی سامانه ضعیف بارشی به استان البرز از فردا دوشنبه تا عصرسه شنبه است.


وی ادامه داد: پیامد این وضعیت وزش باد، کاهش دما، بارش باران و برف بصورت ضعیف در دشت البرز مرکزی و بارش برف در ارتفاعات استان و جاده های کوهستانی خواهد بود.


رحمانیان گفت: پس از آن موج دوم بارش این سامانه در انتهای هفته از جمعه تا شنبه آینده فعال خواهد بود که متعاقبا اطلاع رسانی خواهد شد.


وی افزود:عمده فعالیت سامانه بارشی فردا دوشنبه در ارتفاعات و جاده های کوهستانی به صورت وزش باد، بارش برف و در دشت البرز مرکزی علاوه بر بارش های برف و باران خفیف و پراکنده، رخداد کاهش3 تا 6 درجه ای دمای کمینه نسبت به امروز است.


رحمانیان با اشاره به اینکه دمای هوای امروز در کمینه و بیشینه بین 2 و 13 درجه بالای صفر است، اظهار داشت: فردا دوشنبه کاهش 5 درجه ای دما در کمینه داریم و کمترین و بیشترین دمای هوا بین 3- تا 11 درجه بالای صفر خواهد رسید.


این مسئول دمای هوای این استان پس فردا سه شنبه را بین 2- تا 7 درجه بالای صفر پیش بینی کرد و افزود: سرعت وزش باد طی امروز و 2 روز آینده بین 20 تا 32 کیلومتر در ساعت پیش بینی می شود.


مدیر کل هوا شناسی البرز با بیان اینکه وضعیت هوای این استان به لحاظ کیفی برای گروه های حساس در وضعیت ناسالم قرار دارد، بیان داشت: هوای 2 روز آینده البرز در وضعیت سالم قرار می گیرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار