رئیس مرکز فوریت های پزشکی البرزاعلام کرد که 2 هزار بیمار و مصدوم حوادث مختلف هفته گذشته از خدمات امدادگران این مرکز بهره مند شدند.
کد خبر: ۵۵۲۱۳۹
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۶ 14 January 2018

به گزارش تابناک : دکتر مهرداد بابایی اظهار داشت: دراین مدت 15هزارو590 تماس تلفنی شهروندان البرزی پاسخ داده شد. وی در تشریح اقدامات امدادی هفته گذشته گفت: پرستاران تریاژ تلفنی اورژانس البرز، ضمن دریافت اطلاعات و اعزام آمبولانس برای یک هزارو 940 مورد از تماس ها، به سایر تماس گیرندگان نیز، مشاوره و راهنمایی پزشکی ارائه کردند. بابایی خاطر نشان کرد: تکنسین های اورژانس نیز به 2 هزار و 2 بیمار اورژانسی ، خدمات درمانی ارائه داده کردند و 835 بیمار را حین ارائه مراقبت های درمانی پیش بیمارستانی به مراکز درمانی استان البرز انتقال دادند. این مسئول بیان داشت: 956نفر نیز خدمات درمانی سرپایی دریافت کردند.
وی گفت:از این تعداد مأموریت، 233ماموریت مربوط به حوادث ترافیکی و تصادفات و یک هزارو 706ماموریت نیز غیر تصادفی بود. این مسئول اظهار داشت:بالگرد پایگاه هوایی اورژانس البرز طی انجام 2 مأموریت در هفته گذشته ، 2 بیمار بدحال را از شهرستان های اشتهارد و طالقان به مراکز درمانی تخصصی در مرکز استان انتقال دادند.

 

 

 

منبع : ایرنا 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار