دور برگشت مرحله نهایی مسابقات لیگ دسته اول بدمینتون بانوان باشگاههای کشور درحالی پایان هفته جاری در کرج برگزار می شود که نماینده البرز شانس اول قهرمانی و صعود به لیگ برتر کشور محسوب می شود.
کد خبر: ۵۵۲۴۷۳
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۲ 15 January 2018

به گزارش تابناک : این مسابقات که با عنوان جام ولایت برگزار می شود قرار است در روزهای ۲۸ و ۲۹ دی ماه جاری در سالن ورزشی انقلاب کرج برگزار شود.

رییس هیئت بدمینتون استان البرز در این ارتباط گفت: حضور تیم بانوان در لیگ کشور و کسب مجوز حضور در فصل آتی لیگ برتر یکی از اهداف سال جاری این هیئت ورزشی  بوده است.

میثم پورکریمان افزود: خوشبختانه بانوان شایسته البرزی دور رفت لیگ برتر را با کسب ۳ پیروزی و صدرنشینی به پایان بردند و شانس اول صعود به لیگ برتر محسوب می شوند.

وی خاطرنشان کرد: در این رقابت ها تیم های آکادمی پونا، هواپیمایی آتا و حامیان شاهرود به همراه نماینده البرز برای کسب مقام قهرمانی به مصاف هم خواهند رفت و دو تیم اول و دوم این پیکارها به مسابقات لیگ برتر بدمینتون بانوان راه خواهند یافت.

رییس هیئت بدمینتون استان البرز ادامه داد: در رقابت های دور رفت مرحله نهایی این مسابقات که در روزهای هفتم و هشتم دی ماه جاری به میزبانی شاهرود برگزار شد، تیم نماینده البرز با کسب ۹ امتیاز در صدر جدول  قرار گرفت  و تیم های آکادمی پونا و حامیان شاهرود با کسب ۷ و ۵ امتیاز به ترتیب در مکان های دوم و سوم جدول قرار گرفتند.

پورکریمان در پایان گفت: تیم البرز تمرینات خوبی را برای کسب نتیجه لازم در دور برگشت داشته و امیدوارم درنهایت یکی از تیم های صعود کننده باشیم.

 

 

 

منبع : قدس آنلاین 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار