نایب رئیس هیئت تنیس روی میز استان البرز گفت: پریناز حاجیلو، غزاله مولاطلب و فاطمه جمالی‌فر از استان البرز رنگینگ برتر تنیس روی میز کشور را کسب کردند و برای راهیابی به تیم ملی تنیس روی میز در مسابقات انتخابی به مصاف حریفان خود می‌روند.
کد خبر: ۵۵۲۴۷۷
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۴ 15 January 2018

به گزارش تابناک : پروین شفیعی، با اشاره به برگزاری دور سوم تور ایرانی بزرگسالان بانوان و آقایان کشور در مشهد و سنندج، اظهار داشت: این مسابقات برای تعیین رنکینگ ملی انجام شد و نفرات راه یافته به رقابت‌های انتخابی تیم ملی طبق آیین نامه مصوب، مشخص شدند. نایب رئیس هیئت تنیس روی میز استان البرز افزود: در بخش بانوان مهشید اشتری با قهرمانی به صورت مستقیم به تیم ملی تنیس روی میز دعوت شد و باید 12 بازیکن تنیس روی میز برای راهیابی به تیم ملی در مسابقات انتخابی به مصاف یکدیگر بروند. شفیعی با بیان اینکه سه دختر تنیس روی میز استان البرز در انتخابی تیم ملی شرکت می‌کنند، گفت: پریناز حاجیلو، غزاله مولاطلب و فاطمه جمالی‌فر از استان البرز رنگینگ برتر تنیس روی میز کشور را کسب کردند و برای راهیابی به تیم ملی تنیس روی میز در مسابقات انتخابی به مصاف حریفان خود می‌روند.وی با تاکید بر اینکه جدال سختی بین 12 بازیکن انجام می‌شود که شامل رتبه‌های دوم تا یازدهم رنکینگ ملی و 2 بازیکن با معرفی کادر فنی تیم‌های ملی است، خاطرنشان کرد: انتخابی بانوان برای راهیابی به تیم ملی 26 الی 29 دی ماه برگزار می‌شود.
نایب رئیس هیئت تنیس روی میز استان البرز ادامه داد: طبق اعلام فدراسیون، تیم‌های ملی تنیس روی میز بزرگسالان با ترکیب کامل 5 نفره در مسابقات جهانی "هالمستاد سوئد" حاضر می‌شوند و نفرات اول بانوان و آقایان نیز مشخص شد. وی افزود: نفرات اول تا سوم مراحل مسابقات انتخابی به عضویت تیم ملی پذیرفته می‌شوند و پنجمین عضو تیم ملی نیز پس از پایان مسابقات و با بررسی تمامی جوانب، توسط سرمربیان تیم‌های ملی به فدراسیون پیشنهاد و پس از موافقت ریاست فدراسیون برگزیده می‌شوند.

 

 

 

منبع : تسنیم 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار